Motor gerelateerde programma's op TV

Gestart door HD4ever, 07 augustus, 2014, 22:59:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vrijdag 8-8 om 07:45 uur ( 45 minuten ), Docu over MV Augusta.
-
Zaterdag 9-8 om 13:00 uur ( 30 minuten ), Moto Plus Roadtrip magazine.
-
Dinsdag 12-8 om 01:00 uur ( 1 uur ), Sons of Anarchy serie.
-
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Wel even de moeite doen om zelf ook iets op te zoeken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: Joker op 09 augustus, 2014, 08:15:30
En op welke zenders ?

Wel zo handig als ik het erbij zet, anders wordt het een quiz.
Alles op RTL 7 natuurlijk !  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Maar die "sons" zijn er toch al eens op geweest. of is dit een nieuwe serie ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Citaat van: Joker op 09 augustus, 2014, 14:36:29
Maar die "sons" zijn er toch al eens op geweest. of is dit een nieuwe serie ?

Geen idee eigenlijk. De serie gaat wel gewoon door, want ik heb 'via via' al de complete serie van 2014 tot het einde gezien. En die afleveringen waren hier nog niet op TV.  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 10 augustus, 2014, 12:31:45
Citaat van: Joker op 09 augustus, 2014, 14:36:29
Maar die "sons" zijn er toch al eens op geweest. of is dit een nieuwe serie ?

Geen idee eigenlijk. De serie gaat wel gewoon door, want ik heb 'via via' al de complete serie van 2014 tot het einde gezien. En die afleveringen waren hier nog niet op TV.  :-X

I dont think so. Wat herhaald word zijn oude series (seizoen 3 of zo) seizoen 5 en 6 zijn in nederland helemaal niet uitgezonden.  9 september 2014 komt het nieuwe en laatste seizoen uit (seizoen 7) En dan is het helaas om. Rest nog om alle seizoenen nogmaals te kijken.  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Op de Travel Channel komt ook regelmatig 'Worlds greatest motorcycle rides'. Ze rijden in dat programma motor routes waar de meesten van ons alleen maar van dromen. Route66 in de VS, kust naar kust in Nieuw-Zeeland, etc. Soms wel eens leuk om naar te kijken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

HD4ever

Woensdag 25-2 op de TV zender NGC HD om 13:20 uur 'Born to Ride'. Herhaling op Donderdag en Vrijdag op dezelfde tijd.

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: HD4ever op 24 februari, 2015, 20:55:46
Woensdag 25-2 op de TV zender NGC HD om 13:20 uur 'Born to Ride'. Herhaling op Donderdag en Vrijdag op dezelfde tijd.

:shock:

voor huisvrouwen  :mrgreen:

HD4ever

Ik zag net alweer 'RTL motornieuws' voorbijkomen op TV. Net als vorige week weer een waardeloos programma. :-X Gewoon een hele uitzending reclame van de sponsoren voor hun eigen producten. Geen enkele kritisch geluid of rij-test, dus de slager keurt weer zijn eigen vlees....... of de motoren zijn allemaal perfect.  :mrgreen:
Van een dergelijk programma verwacht ik rij impressies van onafhankelijke ervaringsdeskundigen, en niet slap gezwets van de spreekbuis van de fabrikant. De opnamen op de motorbeurs bestonden uit wat oppervlakkig wild gezwaai met de camera en een verslaggever die zichzelf leuk vindt. :-\

Ik ben er klaar mee ! :yes6rs:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: HD4ever op 14 maart, 2015, 16:45:04
Ik zag net alweer 'RTL motornieuws' voorbijkomen op TV. Net als vorige week weer een waardeloos programma. :-X Gewoon een hele uitzending reclame van de sponsoren voor hun eigen producten. Geen enkele kritisch geluid of rij-test, dus de slager keurt weer zijn eigen vlees....... of de motoren zijn allemaal perfect.  :mrgreen:
Van een dergelijk programma verwacht ik rij impressies van onafhankelijke ervaringsdeskundigen, en niet slap gezwets van de spreekbuis van de fabrikant. De opnamen op de motorbeurs bestonden uit wat oppervlakkig wild gezwaai met de camera en een verslaggever die zichzelf leuk vindt. :-\

Ik ben er klaar mee ! :yes6rs:

is volgens mij nooit anders geweest  :-X
lijkt me meer iets voor sukkels
wanneer was 't ! ik kijk dat nooit  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 14 maart, 2015, 16:45:04
Ik zag net alweer 'RTL motornieuws' voorbijkomen op TV. Net als vorige week weer een waardeloos programma. :-X Gewoon een hele uitzending reclame van de sponsoren voor hun eigen producten. Geen enkele kritisch geluid of rij-test, dus de slager keurt weer zijn eigen vlees....... of de motoren zijn allemaal perfect.  :mrgreen:
Van een dergelijk programma verwacht ik rij impressies van onafhankelijke ervaringsdeskundigen, en niet slap gezwets van de spreekbuis van de fabrikant. De opnamen op de motorbeurs bestonden uit wat oppervlakkig wild gezwaai met de camera en een verslaggever die zichzelf leuk vindt. :-\

Ik ben er klaar mee ! :yes6rs:

Dat was mij ook al opgevallen.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"