Joe Cocker overleden

Gestart door HD4ever, 22 december, 2014, 21:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

RIP Joe.  :-\  Alweer eentje van de groten overleden die al op Woodstock 1969 zongen.
En gisteren al Udo Jurgens, dus magere Hein zwaait aardig met de zeis onder de zangers deze maand.  :-X

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Busaberke

Wellicht dat er in de komende dagen wat meer Joe Cocker muziek op de radio gedraaid wordt.  :cool:
In het geval van Udo Jurgens zou ik dat betreuren...  :-X
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Ik heb Jou eens live mogen zien en horen. wel een aparte met zijn vreemde trekjes. maar zondermeer een legende  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

Citaat van: Joker op 23 december, 2014, 21:13:22
Ik heb Jou eens live mogen zien en horen. wel een aparte met zijn vreemde trekjes. maar zondermeer een legende  :worship-cool:

busaberke !  echt....  :roll:

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 24 december, 2014, 12:52:32
Citaat van: Joker op 23 december, 2014, 21:13:22
Ik heb Jou eens live mogen zien en horen. wel een aparte met zijn vreemde trekjes. maar zondermeer een legende  :worship-cool:

busaberke !  echt....  :roll:

:roll: Ik vond dit ook al zo'n vreemde opmerking, misschien wil ik jou ook wel eens live zien.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 25 december, 2014, 09:52:56
Citaat van: @Nippon op 24 december, 2014, 12:52:32
Citaat van: Joker op 23 december, 2014, 21:13:22
Ik heb Jou eens live mogen zien en horen. wel een aparte met zijn vreemde trekjes. maar zondermeer een legende  :worship-cool:

busaberke !  echt....  :roll:

:roll: Ik vond dit ook al zo'n vreemde opmerking, misschien wil ik jou ook wel eens live zien.  :mrgreen:


laten we onze "vriendschap" maar digitaal houden  :mrgreen: