ducati treffen geulle 7 aug (al geweest)

Gestart door karz, 23 november, 2005, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

HOi, Helemaal vergeten wat piccies te posten, van voornamelijk de stand van hakinnen ;)











Komen er nog meer later..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Ah,...mooie piccies Karz..

mijn twee Ducskes in één plaatje gevangen op de bovenste foto. klassiek en modern. volgende week  wordt de kuip van de 748 geheel rood gespoten.

onderste twee piccies

de rood / gele Duc met de goudkleurige Marchesini velgen is een "zusje" van de mijne.

de zwarte duc is een hele speciale 916sps van MTE.  bijna alles in carbon en een hoop "bling-bling" parts (Oa carbon dymag velgen).  ik hoop dat die gespaard is gebleven tijdens de brand bij MTE.

keep 'm coming....(had je er geen van de deur van de bus / SBK logoke?)

karz

Citaat van: "Hakinnen"Ah,...mooie piccies Karz..

mijn twee Ducskes in één plaatje gevangen op de bovenste foto. klassiek en modern. volgende week  wordt de kuip van de 748 geheel rood gespoten.

onderste twee piccies

de rood / gele Duc met de goudkleurige Marchesini velgen is een "zusje" van de mijne.

de zwarte duc is een hele speciale 916sps van MTE.  bijna alles in carbon en een hoop "bling-bling" parts (Oa carbon dymag velgen).  ik hoop dat die gespaard is gebleven tijdens de brand bij MTE.

keep 'm coming....(had je er geen van de deur van de bus / SBK logoke?)

Deze ? ;)



ik stuur je ze zowiezo wel in hi-res via skype ofzo.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"Ah,...mooie piccies Karz..
volgende week  wordt de kuip van de 748 geheel rood gespoten.

zo moet dat  :wink:

hopelijk toch niet omdat MTE afgefakkeld is?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Sirkwietjuh

Godmiljaar he, jammer dat ik deze gemist heb anders was ik zekers even wezen ouwehoeren  :wink:
Fuck the system !!!

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"Ah,...mooie piccies Karz..
volgende week  wordt de kuip van de 748 geheel rood gespoten.

zo moet dat  :wink:

hopelijk toch niet omdat MTE afgefakkeld is?


Neen, beslist niet,  vindt het erg genoeg voor MTE dat ze die brand gehad hebben.

De zijpanelen van de Duc zijn nu geel met MTE logo.  Duc komt daarvandaan is is door hun opgebouwd.

De reden dat de gele zijpanelen nu rood gaan worden is omdat ik het geel niet mooi vindt en omdat ik nu met reclame "van en voor een ander" rondrij.  heb ze liever rood met mijn eigen reclame erop.

Hakinnen

Citaat van: "Sirkwietjuh"Godmiljaar he, jammer dat ik deze gemist heb anders was ik zekers even wezen ouwehoeren  :wink:

Niks gemist eigenlijk, Guus.

Was niet veel te doen en bovendien was het pokke slecht weer.

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Godmiljaar he, jammer dat ik deze gemist heb anders was ik zekers even wezen ouwehoeren  :wink:

Niks gemist eigenlijk, Guus.

Was niet veel te doen en bovendien was het pokke slecht weer.

idd, deze piccies zijn gemaakt de 5 minuten dat de zon door kwam, we zijn zelfs een keer de bitubo van in gevlucht toen het wat te gek werd met die regen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.