Hoofdmenu

suzuki modellen 2006

Gestart door @Nippon, 23 november, 2005, 19:27:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

gaat er niemand heen  :?:
ook niet de suzuki piloten

GSX-R1000 TROY CORSER NAAR SUZUKI MOTORSHOW 2006!
27-10-2005 - Als motorsportmerk heeft Suzuki Nederland de hand weten te leggen op de WK Superbike GSX-R1000 van Wereldkampioen Troy Corser van het Suzuki Alstare Corona Team. Tijdens de komende Suzuki Motorshow eind november in Aalsmeer, zal deze schitterende kampioens Superbike getoond worden aan het publiek. De GSX-R1000 is geheel in competitie set-up te bewonderen.
Als motorsportmerk heeft Suzuki Nederland de hand weten te leggen op de WK Superbike GSX-R1000 van Wereldkampioen Troy Corser van het Suzuki Alstare Corona Team. Tijdens de komende Suzuki Motorshow eind november in Aalsmeer, zal deze schitterende kampioens Superbike getoond worden aan het publiek. De GSX-R1000 is geheel in competitie set-up te bewonderen.
Voor de echte raceliefhebbers is motorcoureur Barry Veneman van Team Suzuki Nederland aanwezig voor handtekeningen en meet & greet. Behalve de WK-Supersport 600 motor van Barry zijn ook de GSX-R1000 Superstock en GSX-R750 European Cup van Team Suzuki Nederland aanwezig. Tot slot is ook een RMZ450 omgebouwd tot een heuse Supermoto.

De Suzuki Motorshow is in het weekend van 26 en 27 november. Beide dagen vanaf 10:00 uur geopend Toegang en parkeren uiteraard geheel GRATIS!

Locatie:
Event Centre Aalsmeer
Van Cleefkade 15
1431 BA Aalsmeer

Openingstijden
Zaterdag 26 November van 10:00 uur t/m 22:00 uur
Zondag 27 November van 10:00 uur t/m 18:00 uur  

bron : promotor

Herr Tod

Daar ga ik heen... maar dan op de vrijdag :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"Daar ga ik heen... maar dan op de vrijdag :wink:

OMG toch nie met Ton, John en kornuiten  :oops:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"Zekerz :lol:

mooi dan kom je me dus ophalen  :wink:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Herr Tod"Zekerz :lol:

mooi dan kom je me dus ophalen  :wink:

:shock: ben je goed verzekerd??

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

"Te koop:BMW, ouder model, luchtgekoeld. Gaat weg ivm aanschaf 2 Suzuki's" :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Tot zover 'Motoshop en de verschrikkelijke sneeuwmannen' :lol: 11 uur of zo gereden om 1 uur motoren te kijken, maar dat boeit niet want het was wel leuk :D Volgend jaar testrijden op een Intruder 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"piccie's ????????? :?































































:mrgreen:

met dank aan  :wink:


Bakkertjedeeg


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ja die van Yoshimura kunnen wel lassen :shock: Ik zelf ga solliciteren bij Suzuki als lasser want ik ben nog beter dan hun :roll: 1 kort lasje op de achterbrug.... in 3 stappen :cry: Maar dat was dan ook het enige dat me tegenviel. Ik vind dat de motoren wel een stuk kleiner en slanker zijn geworden dan die uit de jaren '90. Meer details, meer design en meer 2-in-1 ontwerpen. Nu twijfel ik wel.... TLR of GSXR 750/1000 .... hmmm ik denk dat de beurs het liever bij een TLR wil houden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

TLR ?  :roll: klinkt als een terminale ziekte :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

is t ook, al die 2 cil's he :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."