Hoe is het weer nu in't zuiden?

Gestart door Zwerver, 25 november, 2005, 14:18:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rvs_gps

CiteerHij staat nu onder zijn "dekentje". Tja, zelfs een motor moet bij mij een bikkel zijn

Dekentje......bikkel :rofl:

Karin

Citaat van: "rvs_gps"
CiteerHij staat nu onder zijn "dekentje". Tja, zelfs een motor moet bij mij een bikkel zijn

Dekentje......bikkel :rofl:

Maar hij staat wel nog steeds buiten  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"En tsja mag mijn man ff de sleutels van zijn auto inleveren want die heeft all wheel drive, wel zo prettig :twisted:

Die ALL wheel (alle wielen) is dat inclusief STUURwiel en RESERVEwiel :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Zwerver

Even een oud draadje hergebruiken..

Hier in Tilburg is het op dit moment nog  behoorlijk aan het sneeuwen, en de wegen grotendeels dichtgesneeuwd.
Hoe'st op de binnen wegen in het zuiden en op de autobaan?
Wil vanavond toch graag naar huis...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Joepie1958

Beste zwerver,

Het regent hier in zuiden al weer, de sneeuw verdwijnt in rap tempo, alleen denk ik dat het op de hogergelegen plaatsen wat witter is, vanmorgen was Hulsberg nog vol en in Nuth waren de wegen alweer vrij, ik denk dat je gemakkelijk naar huis kunt komen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Zwerver

Dank Joepie!

Ga'k straks maar eens proberen...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

Landgraaf momenteel volle zon en idd sneeuwt verdwijnt spreekwoordelijk :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Er naderen nu wat high-density wolken zuid limburg. Geen idee of daar sneeuw of regen uit gaat vallen, ik gok het laatste.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Karin"ingespoten met S100 beschermer

Zonde van je geld. S100 kost een fortuin en werkt lang niet zo goed als een goedkoop industrieel product. Bijvoorbeeld die kettingreiniger van hun... het is gewoon zeep uit een spuitbus. Neh dan haal ik wel 5 liter 'universele cleaner, tast geen rubber of lak aan' voor 3 euro :wink: Een bus WD-40 werkt beter dan S100 beschermer.

of een beetje perol met wat olie mengen en dan in een oude plantespuit of glasexflesje  8)
Smells like rubber