Hoe is het weer nu in't zuiden?

Gestart door Zwerver, 25 november, 2005, 14:18:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Begint hier in Tilburg nu wat te sneeuwen, en vraga mne dus af of ik wel tot vanavond moet gaan wachten met naar Oud Valkenburg rijden..

Hoe is het weer nu, en hoe zijn de wegen?
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Sirkwietjuh

Hier in maastricht is het nog helemaal droog, dus geen sneeuw of andere natte zooi.
Stap op je bike en rijden maar mijn gedacht, trouwens voor morgen hebben ze wel wat winterse buien voospeld maar dat zal ook niet veel wezen denk ik.
Het is overigens pokke druk op de weg dus wees op je hoede !
Fuck the system !!!

DeWitte

vanmorgen was ut glijen ter hoogte van Weert (vrachtwagen de vangrail in) iig doe voorzichtig en rij liever als het nog licht is :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

tis droog, en heb van gulpen-aken en trug niks van gladheid gemerkt...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Zo!! Zielig he voor mijn fazer  :wink:  


TTigertje

Citaat van: "Karin"Zo!! Zielig he voor mijn fazer  :wink:  


Hallo zeg!

Is dat je fiets verzorgen?? :evil:

Zonder dekentje in de volle regen/sneeuw/wind/kou........... :evil:

Foei toch!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Sirkwietjuh

Inderdaad de Fazer word wel niet bespaard zeg  :shock:

Shame on you  :mrgreen:
Fuck the system !!!

Karin

Ik weet het  :oops:  Heb de meeste sneeuw net al eraf geveegd met de handveger. En de accu eruitgehaald, die is nu aangesloten op de druppellader. Straks als ik weer iets ben opgewarmd maak ik de fazer droog en krijgt ie lekker de winterhoes over zich heen. :wink:

QuattroFrits

Karin, je moet je een party tent opzetten met gesloten zijwanden, dan staat hij helemaal droog. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Karin, je moet je een party tent opzetten met gesloten zijwanden, dan staat hij helemaal droog. :wink:

gelijk handig voor de MFL bbq :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Kijk tis maar weer zomaar een geweldig idee wat Dwars daar toch weer opgooit  :wink:
Fuck the system !!!

Joepie1958

Laat die party-tent maar, bij mij om de hoek is vanavond een baby-borrel bij het cafe, de eigenaar heeft gisteren een mooie grote tent opgezet, die ligt nu in puin, sneeuw was te zwaar :shock:
@Karin, wel leuk dat je een stoel naast je motor hebt om gezellig erbij te gaan zitten :lol:
@Allen, let it snow, let it snow, let it snow.
Ik ga voorlopig maar even 4x4 rijden, is iets stabieler met dit weer :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Karin

Citaat van: "Joepie1958"@Karin, wel leuk dat je een stoel naast je motor hebt om gezellig erbij te gaan zitten :lol:

Grijnsss, ook ik vind het leuk om naar mijn motor te kijken  :wink:

Maar wees gerust, ik heb vanmiddag alle sneeuw eraf geveegd en toen hij helemaal droog was heb ik hem ingespoten met S100 beschermer. Hij staat nu onder zijn "dekentje". Tja, zelfs een motor moet bij mij een bikkel zijn.... :mrgreen:

Herr Tod

Citaat van: "Karin"ingespoten met S100 beschermer

Zonde van je geld. S100 kost een fortuin en werkt lang niet zo goed als een goedkoop industrieel product. Bijvoorbeeld die kettingreiniger van hun... het is gewoon zeep uit een spuitbus. Neh dan haal ik wel 5 liter 'universele cleaner, tast geen rubber of lak aan' voor 3 euro :wink: Een bus WD-40 werkt beter dan S100 beschermer.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

En jawel hoor, de enige dag in het jaar dat ik es wat verder weg moet, sneeuwt het :shock: (althans hier)
Ik zal maar op tijd vertrekken, moet om 14 uur in Rotterdam zijn, liefst wat eerder.
En tsja mag mijn man ff de sleutels van zijn auto inleveren want die heeft all wheel drive, wel zo prettig :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.