Hoofdmenu

jozef

Gestart door jozef, 03 december, 2005, 14:00:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jozef

hoi ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben ooit begonnen in 1990 met motorrijden. met een Honda CB400 dit werd als snel een Honda GL1100 met deze motor heb ik zo''n beetje  heel zuideuropa afgereisd mijn laatste rit met deze motor was tot aan Iraan. Ondertussen werd ik verliefd op een BMW R80 GS als bijnaam Oma genoemd met oma ben ik richting Jordanie afgereisd ondertussen werd ik weer verliefd op een R100 GS PD ik heb mijn GL 1100 aan de buren verkocht. nu ben ik in het bezit van 2 twee bmwkes die me trouwer zijn dan mijn toenmalige vrouw maar dat is een ander verhaal hahaha. Natuurlijk sleutel ik graag het is ook noodzaak als je avondtuurlijke reizen maakt. Af en toe geef ik een lezing over hoe en wat te doen bij de voorbereiding van een verre reis. Mijn website is www.knirf.tk :wink:
ee  you on the road

Motzippaldy

Proud on the South  

WhomBom

welkom @ BFL................ :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Welkom Jozef @ MFL 8)

zeg is er ook een Maria??  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

mooie site trouwens Jozef :worship-cool: hele mooie piccie's en verhalen; super :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

jozef

Maria die is er ooit geweest ja. Een van de namen van mijn voormalige vrouw was Maria. Gelukkig lopen er op de wereld meer Maria's rond.

Nu is Jozef  herder van 2 gumie koeien uit zuid Duitsland eentje met een omvanng van 800cc en de andere is wat jonger van 1000cc hahahaha
ee  you on the road

B-Witch

Welkom @ MFL Jozef 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ook Welkom hier Jozef... :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Welkom@MFL




hihihihihi...... weer n'  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "WhomBom"welkom @ BFL................ :D

:stupid:



:(

peter

ook welkom....en weer een streepje voor een BMW of twee...(ik ben een volks-telling aan het doen ,het is tenslotte bijna kerstmis hahaha)

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Welkom :)
:stupid:

AngelInMe

Welkom @ MFL jozef ;)

Karin

Hoi Jozef en welkom! Heb net even een vluchtige blik op je homepage geworpen en dat ziet er goed uit. Ga straks in de pauze je site eens verder bekijken.