De Politie op je hielen

Gestart door suzuki-girl, 04 december, 2005, 21:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Hoe gek kan het worden, Motoren worden sneller, de politie past zich graag aan
was het vroeger dit: :lol:



Meer recent is het dit  :?



en ja hoor zelfs dit :shock:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Heh.. met dat helmpje op kan die toch niet harder dan 100 :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Wil m wel eens zien als ie neergegaan is...met die kleding zo op de motor..
Maar idd, vroeger de politie in een renault 12, nu hebben ze zelfs een porche cabrio, jeeps, BIG volvo's en genoeg leuke mondeos met genoeg power om een en ander het licht uit de ogen te kunnen rijden.Evenals wat verschillende motors. Maar of die motors de echte snellen supersport motoren bij kunnen houden ??? Is ook niet nodig als ze je kenteken gezien hebben is het toch te laat..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"en ja hoor zelfs dit :shock:


maar wel een duidelijk gevalletje van foto-soepen!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"

:worship-cool: stoer he :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"en ja hoor zelfs dit :shock:


maar wel een duidelijk gevalletje van foto-soepen!  :wink:

dacht al, zulke lelijke motoren bouwt toch niemand :nana9oi:
otor Forum Limburg Ghost

@Nippon



'n droom van de wouten  :mrgreen:

Herr Tod

Ik geef ze 50 meter en dan hangen ze tegen een boom, zo goed als ze kunnen rijden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "BoxerQ"

'n droom van de wouten  :mrgreen:

In Nederland (gelukkig :mrgreen: ) wel, ja.
In Italie (wwar anders?) reeds realiteit:



De Italiaanse politie zal voor het eerst een Lamborghini inzetten als patrouille auto. De Gallardo in politiekleuren en met zwaailichten is door de fabrikant geschonken vanwege het 152-jarig bestaan van de Italiaanse staatspolitie.

De 500 pk sterke en 300 km/h snelle Gallardo zal in de regio Calabrien ingezet worden. De auto zal voornamelijk worden gebruikt bij verkeersongevallen waar snel eerste hulp gegeven moet worden. Daarvoor is een speciale medische uitrusting aan boord, waarmee snel een diagnose gesteld kan worden. Ook kan de auto ingezet worden om menselijke organen in een koelbox te transporteren.
Verder is de Gallardo uitgerust met GSM-apparatuur om beelden over te kunnen zenden.

bron: www.autoweek.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Citaat van: "FZ_Ron"Wil m wel eens zien als ie neergegaan is...met die kleding zo op de motor..
Maar idd, vroeger de politie in een renault 12, nu hebben ze zelfs een porche cabrio, jeeps, BIG volvo's en genoeg leuke mondeos met genoeg power om een en ander het licht uit de ogen te kunnen rijden.Evenals wat verschillende motors. Maar of die motors de echte snellen supersport motoren bij kunnen houden ??? Is ook niet nodig als ze je kenteken gezien hebben is het toch te laat..

volges n motor-agent die mij es aanhield hield ie ook wel n 900 er ninja bij die net aan kwam rijden, zij hadden immers "veel meer techniek"  Toen ik m vertelde dat ie ook veel meer schaamrand had kwam dat volgens hem omdat meer mensen dan alleen hijzelf op die motor reden  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
volges n motor-agent die mij es aanhield hield ie ook wel n 900 er ninja bij die net aan kwam rijden, zij hadden immers "veel meer techniek"  Toen ik m vertelde dat ie ook veel meer schaamrand had kwam dat volgens hem omdat meer mensen dan alleen hijzelf op die motor reden  :?

een motor-agent op z'n schaamranden wijzen ........... goeie actie!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "WhomBom"
volges n motor-agent die mij es aanhield hield ie ook wel n 900 er ninja bij die net aan kwam rijden, zij hadden immers "veel meer techniek"  Toen ik m vertelde dat ie ook veel meer schaamrand had kwam dat volgens hem omdat meer mensen dan alleen hijzelf op die motor reden  :?

een motor-agent op z'n schaamranden wijzen ........... goeie actie!  :twisted:

heb al eens een KLPD-er (tijdens de Amstel Goldrace) de poekel vol gescholden omdat ie in een bocht met z'n Pan-Euro dwars op de weg stond. Ja en ik kwam daar vrij stevig de hoek om met de ronde-arts en volle bepakking achterop.  :shock:  :shock: de brommert rechtop, vol in de ankers en erom heen ; :shock:  je schrikt je rot omdat je niet mee rekent. Iig ik maak um uit voor rotte vis en hij achter me aan; wou ie me stilzetten met zo'n blik van jij durft tegen oom agent;  :roll: gewoon het gas erop gezet het peloton ingehaald, wat hij, de sukkel, niet mocht vd jury :rofl: heb er ook nooit iets meer van gehoord.

geniet ik nou nog van :mrgreen:

piccie :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.