Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"voor mij is een Vrouwluuj motor een gebruiksvriendelijke motor!! :yes6rs:

Volgende Item; wat is een gebruiksvriendelijke motor???

vraag me ook af mocht zo'n motor een ketting hebben (als aandrijving :?  voor de bijdehandjes hiero)  :cry: wie smeert die dan?? ....................

bedoel maar :roll:

daar heb ik mijn personeel zo voor :nana9oi:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars":banghead4rv: kwist ut


:wink:

Er zijn zat mannen die niet in staat zijn om een strijkijzer te hanteren, om nu maar es wat te zeggen, dus ieder zo zijn specialiteit, toch? 8)

Als ik wil kan ik de ketting smeren best zelf, maar ik vind het zo makkelijker :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Er zijn zat mannen die niet in staat zijn om een strijkijzer te hanteren

denk toch dat iedere man een keer op het punt staat om 'n vrouw met haar eigen strijkijzer de hersens in te slaan :mrgreen: en met dat koord kun je ze ook mooi opknopen trouwens :rofl:


:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Nou Dwars, dat kun je net zo goed met de boor-hamer van je vrouw, en daar zit ook een snoer aan :whipping:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

alĂ©,  de dames zijn aan het schrijven geslagen...

top!

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"okee dan, De vrouwluujmotor. :mrgreen:


Er bestaat niet zoiets als een echte vrouwenmotor.
Tuurlijk wel...de Fazer600  :mrgreen:  :wink:

In principe kan iedere vrouw op iedere motor rijden. We hebben immmers dezelfde rijopleiding genoten als onze mannelijke motorcollega

Ik denk niet dat in principe iedere vrouw op iedere motor kan rijden net zo als ik denk dat niet iedere man op iedere motor kan rijden.
Er zijn mannen maar ook vrouwen die totaal ongeschikt zijn voor bepaalde motoren.  fietkes als de 92er blades, de eerste series R1's of de kawa ZX10R.  
Het met een motor kunnen rijden heeft verder niet 100%  te maken met een rijopleiding. In de rijopleiding ( neem aan de rijlessen he?)leer je voornamelijk te rijden in het verkeer maar idd ook een stukje voertuigbeheersing en controle.  Echter  ik denk dat "goed motorrijden met de goede voertuigbeheersing begint zodra de rijopleiding voorbij is.
Opdoen van ervaring lijkt me de beste manier.

Wel bestaan er voorkeuren. Net zoals de motorrijdende man, kijkt een vrouw welke motor het geschiktste voor haar is.
Hmm,,,,toch denk ik dat vrouwen in het algemeen "verstandiger"kopen.
Meer "met het kopke" ipv "met het hart".
Met name kerels kopen nogal eens iets wat niet echt "geschikt is" maar wat ze gewoon graag willen bezitten.

Ik kan niet voor anderen spreken, maar wat voor mij belangrijk was bij de keuze van mijn motor kan ik wel vertellen.
Ik heb als eerste gekeken wat ik van de motor verwacht, handelbaarheid, weggedrag, en zitpositie.
Pas daarna, kwamen dingen zoals motorvermogen ed aan de beurt.
Wat ik ook belangrijk vond was dat ik mijn motor wel moet kunnen manouvreren als ik alleen ben, dus beetje op het gewicht letten...

Zou je dus samenvattend kunnen stellen dat het voor een vrouw erg belangrijk is dat een motor vooral erg gemakkelijk is?  makkelijk in de omgang? erg "rijbaar"?   een fiets die altijd start, waarmee je met de voetjes aan de grond kunt en waarmee het makkelijk manouvreren is.
Een fiets die gewoon goed rijdt , goed remt, stuurt en veert en waar je ook nog eens redelijk relaxt op kunt zitten?  liefst een beetje uit de wind?
Qua vermogen moet er genoeg voorhanden zijn om eens een beetje gas te kunnen geven maar het moet er wel redelijk easy uitkomen?
Zo'n fietske dat zijn eigenaresse nooit zal verrassen. zo'n uh...maatje?

denk dan toch dat Yamaha het met die Fazer goed voor elkaar heeft.
Die voldoet imo aan alle "vrouwen eisen" op motorgebied.
behalve de voorvork dan die imo te soft is




:wink:

Karin

Grijnsss....volgens mij durft nu geen man meer op een Fazer te stappen  :mrgreen:

Waarom moeten mannen het zichzelf nu altijd zo moeilijk maken

AngelInMe

Citaat van: "Karin"Grijnsss....volgens mij durft nu geen man meer op een Fazer te stappen  :mrgreen:

Waarom moeten mannen het zichzelf nu altijd zo moeilijk maken

Ken der ene, maar die durft nog wel op te stappen denk ik :rofl:

Maar goed waarom mannen het zichzelf altijd moeilijk maken, dat zit gewoon in de aard van het beestje :roll: Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:

Ja vooral getrouwde vrouwen :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:

Ja vooral getrouwde vrouwen :rofl:

Scheelt voor mij alweer dan :rofl:

Maar wat verstaan jullie onder vrouw? Ik wordt namelijk aangesproken met miep en greune :roll:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:

Ja vooral getrouwde vrouwen :rofl:

Scheelt voor mij alweer dan :rofl:

Maar wat verstaan jullie onder vrouw? Ik wordt namelijk aangesproken met miep en greune :roll:

was dit topic nog ff aan ut doorspitten; op bovenstaande ga ik niet in :mrgreen: die is me te makkelijk :wink:

in elk geval KICK waarde Haki op naar column deel 3?? :worship-cool:  mss mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen?? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Zijn ook genoeg vrouwen die het zich moeilijk maken hoor...

:yes6rs:

Ja vooral getrouwde vrouwen :rofl:

Scheelt voor mij alweer dan :rofl:

Maar wat verstaan jullie onder vrouw? Ik wordt namelijk aangesproken met miep en greune :roll:

was dit topic nog ff aan ut doorspitten; op bovenstaande ga ik niet in :mrgreen: die is me te makkelijk :wink:

n elk geval KICK waarde Haki op naar column deel 3?? :worship-cool:  mss mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen?? :twisted:

Yeah...maak deze "column 2" dan ff "sticky" of zo.  blijven ze mooi bij elkaar...whatever


Colmn drie?  yep , is goed maar niet deze week.  moet hier eerst nog een  "column" van de belastingdienst schrijven...." btw aangifte 4de kwartaal 2005 column" ...bahbah..


Mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen,..? Nope, volstrekt "out of the question" mijn beste Dwars.onbespreekbaar..Intendeel, Integere mannen die zich tevens bezighouden met   nobele en eervolle projecten als een minibike modificeren  / bouwen verdienen niets dan lof en hulde voor hun bloed, zweet en tranen kostende inspanningen.  Noeste arbeiders zijn het.  Een aanwinst voor de maatschappij. Eer en glorie zal hun ten deel vallen.. :mrgreen:  :lol:  :wink:


waar dan wel over....geen idee eigenlijk.

uh....moraalridders?  van die mensen die blijven zeggen dat roken slecht is terwijl je dat gvd zelf ook wel weet?  maar dan over motorrijden?

na?

Busaberke

Citaat van: "Dwars"in elk geval KICK waarde Haki op naar column deel 3?? :worship-cool:  mss mannen die minibikes bouwen er ff doorhalen?? :twisted:

sjeale wikser!

Sjaloes ?
Doe kums neet weier dan un bitsje op dunne wanna-bee crosser rongd te koetsje.  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009