Hoofdmenu

Nieuwe TT circuit Assen

Gestart door Bakkertjedeeg, 06 december, 2005, 20:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Vandaag is de allereerste circuitdag op het wederom vernieuwde tt circuit vrij gegeven. 10 april 2006 zal de circuitdag plaats vinden via www.circuitrijden.nl

Mail 12.26 binnen gekregen. 13.43 circuitdag gereserveerd.  8)

May Day

Heb de mail ook binnengekregen gisteren. De nieuwe noordlus wil ik ook zo snel mogelijk rijden. Heb gevraagd om me vast te binden omdat ik helaas financieel wat moeilijk wordt en ik beloofd heb aan mijn vriending dat we rond die tijd naar thailand gaan.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Ik wil zeker nog eens op Assen rijden, maar dit jaar heeft Franco mijn voorkeur.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"Ik wil zeker nog eens op Assen rijden, maar dit jaar heeft Franco mijn voorkeur.

yeah....

Franco....

zit al te wachten tot de kalender vrijgegeven wordt..

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Busaberke"Ik wil zeker nog eens op Assen rijden, maar dit jaar heeft Franco mijn voorkeur.

yeah....

Franco....

zit al te wachten tot de kalender vrijgegeven wordt..

Just let me know ;)

Maar ga zowiezo op 10 april ook op de TT rijden, blijft een lekker circuit, zeker nu iedereen de lange baan van 4.555 Mtr mag rijden. Ben benieuwd hoe het gaat worden
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"Ik wil zeker nog eens op Assen rijden, maar dit jaar heeft Franco mijn voorkeur.

Zodra Franco vrij komt schrijf ik me ook daar weer voor in. Nurburgring wil ik komend jaar ook rijden. 2006 staat in het teken van diversiteit. :wink:

Road Racing Tonnie

Deze jongen, gaat 30 April een paar sessies in Assen rijden, verheug mij er echt op. :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"verheug mij er echt op. :D  :D  :D

Ik ook  :yes6rs:

Gaat M-L met jou mee. :?:

NrGiZeR

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Deze jongen, gaat 30 April een paar sessies in Assen rijden, verheug mij er echt op. :D  :D  :D

Ga je aan je 4e jeugd beginnen Tonnie....  :lol:  :lol:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"verheug mij er echt op. :D  :D  :D

Ik ook  :yes6rs:

Gaat M-L met jou mee. :?:

Ik had voor M-L een plaats kunnen reserveren op 12 Mei, daar die dag het circuit door 3 Suzuki dealers is afgehuurd, en gezien mijn goede contacten met hun, had ik voor een niet Suzuki rijder (Honda) toch voor M-L een plaats geregeld, maar heeft er bij nader inzien geen gebruik van willen maken, heb vorige week de plaats maar weer teruggegeven, aan de motorzaak.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Deze jongen, gaat 30 April een paar sessies in Assen rijden, verheug mij er echt op. :D  :D  :D

Ga je aan je 4e jeugd beginnen Tonnie....  :lol:  :lol:

Ach Marc, hoe zal ik het zeggen, je bent NOOIT te oud, om wat te leren, en zeker op motorgebied niet :D  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

NrGiZeR

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Deze jongen, gaat 30 April een paar sessies in Assen rijden, verheug mij er echt op. :D  :D  :D

Ga je aan je 4e jeugd beginnen Tonnie....  :lol:  :lol:

Ach Marc, hoe zal ik het zeggen, je bent NOOIT te oud, om wat te leren, en zeker op motorgebied niet :D  :D  :D  :D

Daarom schreef ik ook de 4e jeugd want de 2e en de 3e al gehad denk ik, mss zit je al aan je 10e ik weet het niet, zijn iig niet veel mensen van jou leeftijd die nog zo ver vooruit kijken.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus