Pocket Bike Project van Busaberke

Gestart door Busaberke, 06 december, 2005, 22:55:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke


Joepie1958

Busaberke bakt en braadt beter :D
Schoon werk :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Heel goed bezig Robert, prijs mij gelukkig, dat ik een kleine bijdrage heb mogen leveren, aan dit project, echt toppie.
Enne als hij klaar is dat, dan kom ik hem wel bekijken hoor. :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Nou Tonnie,

jouw bijdrage is niet gering. Want ik ga jouw blok gebruiken, omdat dat het best lopende blok is wat ik heb kunnen bemachtigen   :worship-cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Vandaag had ik weer ff tijd en heb ik een steun in elkaar gebakken waar ik de pocketbike tijdens de opbouw op plaats.
Dat scheelt een hoop ergernis tijdens het passen en meten.

Om eens een beeld te krijgen van hoe het e.e.a. er uit komt te zien heb ik alle delen die ik gereed heb, eens bij elkaar gezet.

Het begint al ergens op te lijken!





Om mijzelf een hoop tijd te besparen, heb ik bij een lasersnijbedrijf wat plaatjes laten maken t.b.v. de kroonplaten en steunen voor de shock.
Waarschijnlijk komt het spul a.s. woensdag binnen, dan ga ik de voorvork gereed maken!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Begint idd vormen aan te nemen, Ziet er goed uit. My compliments!!!
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "Busaberke"
Om mijzelf een hoop tijd te besparen, heb ik bij een lasersnijbedrijf wat plaatjes laten maken

is dat zo asociaal duur als ik denk dat het is? of valt dat nog mee?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Busaberke"
Om mijzelf een hoop tijd te besparen, heb ik bij een lasersnijbedrijf wat plaatjes laten maken

is dat zo asociaal duur als ik denk dat het is? of valt dat nog mee?

In normaal staal valt het mee
Echter, in RVS en alu. is het een stuk doorder.
Doordat ik de tekeningen als een dxf-bestand aanlever, zijn er geen programmeerkosten en doordat ik het e.e.a. met andere (zakelijke) bestellingen combineer, betaal ik ook geen transportkosten. Dat scheelt!

Zodra ik de exacte prijzen weet, zal ik ze hier ff ter info vermelden.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

Mann, dass ist ja oberaffentittengeil 8)  8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Hier nog ff een update:

De vorige week heb ik de gesneden kroonplaten en wat andere gesneden onderdeeltjes voor de achterbrug binnengekregen.

Dat hele zaakje kostte mij zo'n 30 Euri (ex. btw  :wink: ) , maar het scheelt waanzinnig veel tijd.

De voorvork zit al in elkaar:






De achterbrug is inmiddels ook gereed (althans, dat DACHT ik)  :?





Om tijd te besparen had ik onder het mom van "dat zie ik nog wel" niet alle details vooraf uitgetekend. En nu blijkt achteraf dat het onderste part van de ketting wel érg laag komt te hangen

Omdat dit er echt niet uitziet, ga ik de achterbrug aanpassen of desnoods een nieuwe maken.

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Ziet er goed uit Busaberke  :thumbsup:  ben benieuwd naar het eindresultaat!

Rookie

Ziet er goed uit! Heb je al eens geprobeerd of je jezelf er op kan vouwen? Zoals ik zaterdag ook al zei, hoop ik dat je wel nog andere bandjes gaat nemen met deze 'val' je echt in de bocht.

Busaberke

Citaat van: "Rookie"Ziet er goed uit! Heb je al eens geprobeerd of je jezelf er op kan vouwen?.

Ik heb eens een voorzichtige poging gedaan.
Met mijn heerlijk gevormd lichaam is dat niet makkelijk!  :?
Ik weet nog niet of het lukt (heb nog geen stepjes op de minibike) , maar dat zullen we a.s. zaterdag snel weten he!  :wink:

Citaat van: "Rookie"Zoals ik zaterdag ook al zei, hoop ik dat je wel nog andere bandjes gaat nemen met deze 'val' je echt in de bocht.

Voorlopig blijven die bandjes er op. Het ding is in eerste instantie voor de kids bedoeld, en die laat ik eerst met zijwieltjes rijden, want de jongste kan er nog niet zonder fietsen.

(is ook een mooi excuus voor mij om met zijwieltjes te rijden)
:mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

De tandwiel verhouding is daar ook over nagedacht ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.