Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: Joep op 19 februari, 2008, 10:18:16
Sjoone poserhelm  :cool:

Esse wils kinse ouch nog ein blauw sjpeegel vizier vanmich koupe, is nuuj want ich hat d'r versjillende gekoch om te kieke waat 't netste waas  :lol:

Es Herr Tod ging intresse hat da han ig dat waal!! Mieng vrundin hat auch unne sjunne Shark (mit veul blauw dri  ;)) dus dat vizier zou doa op neet missjtoa!! Ig weit alling t type ff neet oet dr kop... Mak dat versjil?

Herr Tod

Ik heb een zwart/antraciet-achtig spiegel vizier er bij gekocht. Ik ben sowieso niet zo'n blauwe. Althans... niet bij kleding, straks wel bij de motor :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

en in de kroeg zeker  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

Zo :shock: Ik was op zoek naar een mooi aluminium buizen subframe voor de Grote Bandit Ombouw. Ik wist niet dat een MV Agusta F4 zo'n sjiek subframe heeft :shock:



Staan er 2 op eBay... eens kijken wat dat moet gaan kosten. Miljaar het is eigenlijk zonde om dat af te dekken met kappen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

dan maak je er een naked van ???
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

#155
Het is al een naked he... alleen zit er toch altijd plastic om het subframe, je kunt moeilijk met alleen het zadel er op gaan rijden. Hmmm eerst eens kijken wat dat moet kosten en daarna verzin ik wel wat om toch wat van dat frame te laten zien :yes6rs:

En dan dit... het nieuwe 'geheime' wapen. Moet wel nog even vanuit de VS naar hier komen.



2 wideband lambda sensoren met controller, datalogger, mogelijkheid om externe meters er op aan te sluiten en nog veel meer. Met dit dingetje kan ik elke cilinder apart, perfect, afstellen :yes6rs: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Meer meer meer :twisted:

De onderdelen voor mijn high-mount uitlaat, Kawa ZX-6R 2003 demper en ZX-6R 2005 middenpijp. Moet allemaal ingekort worden, het binnenwerk van mijn Yoshimura uitlaat (die heeft het asfalt eens van dichtbij gezien met een redelijk vaartje dus van buiten is die niks meer waard) er in en dan is die klaar.



Tussendoor probeer ik de cockpit van een Hornet 600 PC36 bij elkaar te krijgen... de lamp heb ik al lang, nu ook het afdekkapje... alleen de cockpit zelf nog. De bedoeling daarvan is om de Honda toerenteller te vervangen door die van de Bandit en het Honda LCD scherm er uit te trekken en te vervangen door een universeel grafisch LCD.



Lekker hobby'en :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Straks rijd je een Suzuki Honda  :mrgreen:
Proud on the South  

Herr Tod

Meten is weten :cool:







Binnenkort even 2 sokken in de uitlaat lassen, zitten namelijk 2 sensors bij, vlak voor de collector waar 2 cilinders bij elkaar komen. Dan kan ik cilinder 1/2 meten en 3/4. Stationair staat die wat arm en bij 6000 toeren is die wat rijk :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Hoe gaat het met je  :? bedoel alles goed  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Hoezo :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

:mrgreen:



Ik heb het stuur helemaal naar voren moeten zetten anders kwam ik er niet op weg, maar nu gaat het best goed. Is best een pittig dingetje :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

heppie geen piccie van jou met die lange benen op dat ding??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber