Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Actiefotos komen nog wel eens...

Omdat ik mn broek begaaid heb bij mn vorige incident en dit al de 2e broek van dat type was die ik zo begaaid heb (de vorige was precies zo beschadigd, maar dan in spiegelbeeld :lol:) had ik zoiets van 'dan koop ik alles nieuw'... sowieso omdat ik wit wel erg cool ben gaan vinden :yes6rs: Mijn oude oude kleren zijn ondertussen ook zo gaar (van het crossen toen ik nog geen cross kleren had) dat ik nieuwe oude kleren nodig heb.





Broek staat nog in bestelling. Tod goes White :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Poser  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

past wel mooi bij je witte tanden :mrgreen: enne hou ut maar heel wa ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

voordeel, het is koel in de zomer.
suc6 ermee
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Smells like rubber

Yvil

Nice  :yes6rs:

En lijkt me idd koeler in de zomer.  :thumbsup:

Suzuki-Babe

Ziet er sjiek uit!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Herr Tod

Miljaar de motorbroek is nog steeds niet binnen... volgens mij was het garen op bij Rev'it of zo :roll: Maakt ook niet uit, geduld is een schone zaak... omdat m'n 'oude' racehandschoenen een beetje knelden (zal wel door de regen komen, vorig jaar een paar keer 300 km of zo continue door de regen gereden) is het tijd voor nieuwe.

Kangaroo titanium fiber ultra performance auw hoer :schater:





O0
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 09 mei, 2008, 14:35:18
Miljaar de motorbroek is nog steeds niet binnen... volgens mij was het garen op bij Rev'it of zo :roll: Maakt ook niet uit, geduld is een schone zaak... omdat m'n 'oude' racehandschoenen een beetje knelden (zal wel door de regen komen, vorig jaar een paar keer 300 km of zo continue door de regen gereden) is het tijd voor nieuwe.

Kangaroo titanium fiber ultra performance auw hoer :schater:




O0

Met airintake zo te zien. :mrgreen: daar moet natuurlijk straks een wit GSXR of TLR fietske bij komen.
Smells like rubber

B-Witch

sjieke heiskes  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

En jong Kolenschoppen handen  :mrgreen:
Proud on the South  

@Nippon

alles in 't wit  :roll:



je lijkt wel 'n maagd  :mrgreen:

Herr Tod

Of een engel :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

 :shock: maagd ? Engel ??  :shock:

stel ik me toch echt wat anders bij voor?  :yes6rs:



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Engelachtige maagd  :mrgreen:
Proud on the South