Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Citaat van: diddl TL-R op 19 januari, 2008, 23:01:14
heey tod blijf jij ook weleens op een tweewieler zitten ik hoor alleen maar dat je er steeds afvalt ik heb nog wel zijwielen liggen en een ijshoky pak  :mrgreen:

Ik zeg altijd "Hoe vaak valt een Rossi of een collega van hem? Vaker dan mij, dus ik ben nog goed bezig!" :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:

:-X  :( keal wat maks te da noe wer, waal sjun dat ut meadje dich geholpe had :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:

Sterkte en kruip er niet te snel op ut fiteske. Ik weet uit ervaring dat je echt die rust moet nemen anders kun je er nog wel eens een half jaartje plezier van hebben.
Smells like rubber

Joepie1958

in het vervolg kun je beter eerst gaan liggen voordat je valt :oops:
beterschap en probeer eens een computerspelletje met cross-motoren, dat komt niet zo hard aan :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke


Herr Tod

Is trial rijden een sport op de paralympics? :mrgreen:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 21 januari, 2008, 17:21:23
Is trial rijden een sport op de paralympics? :mrgreen:



Als dat voor jou nodig is wel ja.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

wow, heeft die trommelremmen aan de voorzijde, dan is ie nog van voor de oorlog (golf-oorlog) :yes6rs:
maar voor de fun is het een heeeel leuke machine :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

hoe kom je daar nu weer aan ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Die is van WhomBom natuurlijk :shock: Ben er ff mee het dak opgesprongen... maar daar was niks te doen dus ben ik weer naar beneden gekomen. yeah right :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

#130
is ook puur voor de fun... alleen telkens als ik hem bijna gemaakt heb, maak ik er weer "effe een proefritje" mee, en dan is ie daarna weer terug bij af  :?





:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 22 januari, 2008, 18:28:23
Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 16:32:50



de schrik van wielder :mrgreen:

Wie, die meid op de achtergrond of dat manneke op zijn bromfiets ?  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

da's de schrik van Jullepe  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 22 januari, 2008, 19:59:51
da's de schrik van Jullepe  :yes6rs: Atrium ZH  :mrgreen:
Proud on the South