Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen


Herr Tod

Citaat van: Toledo op 01 juli, 2008, 10:28:16
Waar moet je die gaan halen in de provincie Zeeland, of het plaatsje Zeeland in brabant ?

De provincie, ligt 5 minuten van de Belgische grens af. Hopelijk is het niet al te druk rondom Antwerpen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Hoe reis je af? neem de trein?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 19:01:34
Hoe reis je af? neem de trein?

Hub, je brengt hem toch zeker eventjes. ??  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

helaas geen tijd, anders graag
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Volgens mij gaat ie op bandit, gooit die daar in de zee en komt met de andere terug  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ja hallo..... kijk uit he, ik hou nog steeds van mijn lieve kleine Bandit! Die zit nu alleen even in de mid-life crisis, maar dat komt goed. Blijft gewoon bij mij en krijgt een 2e leven, ik heb ja nog een stapel onderdelen liggen die er op moeten komen.

Ik ga met m'n vader in de auto en dan tuffen we terug.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Zo te zien plaats genoeg in garage  :-X
Proud on the South  

Yvil

Kan me goed voorstellen dat je aan dat machientje gehecht bent.  Vandaag bij de vierdaagse ook weer.
Voorop een bloedsnelle supersport (met daarop iemand die echt wel van wanten wist) knee-down door
de bocht, met 3m daarachter een Bandit 400 doodleuk met de knietjes tegen de tank volgend.  :schater: :schater: :schater:
En dat waren meestal toch respectabele snelheden  :yes6rs:  :mrgreen:

Gassie

Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 02 juli, 2008, 17:49:40
Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

is dat kneedownen niet voor diegene die niet verder dan hun knie durven te gaan ?? :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Bedoeling van KD is jalousie op te kweken bij ......  :?




:mrgreen:
Proud on the South  

QuattroFrits

Het is nu 19.12 uur op woensdag avond en nog geen kommentaar van herr Tod en ook nog geen foto's.
Wel al een motor ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 02 juli, 2008, 18:13:40
Het is nu 19.12 uur op woensdag avond en nog geen kommentaar van herr Tod en ook nog geen foto's.
Wel al een motor ??


Hoor Frits het is geen regen motor(dat moet die pas woorden) dus wachten totdat regen voorbij is en dan kan Q onder kant van de brug verlaten  :mrgreen:
Proud on the South