Hoofdmenu

Dakar 2006 topic

Gestart door DeWitte, 14 december, 2005, 12:07:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

binnenkort start editie 2006 8)



Klik DAKAR 2006



CiteerOp zaterdag 10 december wordt op het Eurocircuit Valkenswaard de officieuze pre-proloog voor de komende Dakar rally verreden.

Toegangskaarten zullen verkrijgbaar zijn aan de kassa's van het Eurocircuit. Volwassenen betalen € 5   en kinderen tot 12 jaar (onder begeleiding!) krijgen gratis toegang. Parkeren is gratis.

Voorlopig ziet de planning er als volgt uit:

07.30 uur Poorten open voor deelnemers die in paddock moeten staan
08.30 uur Poorten open voor publiek
08.45 uur Briefing deelnemers
09.15 uur Start evenement + TV registratie
15.00 uur Openstelling van paddock voor publiek
17.00 uur Einde evenement

Voor de deelnemers geldt een soortgelijke activiteit als afgelopen jaar. Na een eerste gezamenlijke verkenning zal er individueel een trainingsronde over het gecombineerde parcours van het Eurocircuit en de naastgelegen motorcrossbaan gereden worden. Enige tijd later wordt er een tijdronde verreden.
Het uiteindelijke tv-programma van dit evenement zal te zien zijn op RTL 7 op 24 december met herhalingen op 25 en 31 december. Uitzendtijden volgen

veel plezier iig :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"binnenkort start editie 2006 8)



Klik DAKAR 2006



CiteerOp zaterdag 10 december wordt op het Eurocircuit Valkenswaard de officieuze pre-proloog voor de komende Dakar rally verreden.

Toegangskaarten zullen verkrijgbaar zijn aan de kassa's van het Eurocircuit. Volwassenen betalen € 5   en kinderen tot 12 jaar (onder begeleiding!) krijgen gratis toegang. Parkeren is gratis.

Voorlopig ziet de planning er als volgt uit:

07.30 uur Poorten open voor deelnemers die in paddock moeten staan
08.30 uur Poorten open voor publiek
08.45 uur Briefing deelnemers
09.15 uur Start evenement + TV registratie
15.00 uur Openstelling van paddock voor publiek
17.00 uur Einde evenement

Voor de deelnemers geldt een soortgelijke activiteit als afgelopen jaar. Na een eerste gezamenlijke verkenning zal er individueel een trainingsronde over het gecombineerde parcours van het Eurocircuit en de naastgelegen motorcrossbaan gereden worden. Enige tijd later wordt er een tijdronde verreden.
Het uiteindelijke tv-programma van dit evenement zal te zien zijn op RTL 7 op 24 december met herhalingen op 25 en 31 december. Uitzendtijden volgen

veel plezier iig :wink:

Nou, bedankt hè?! Die heb ik al gemist.... :?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

ut ging mij om de uitzending ervan; de dag zelf idd die hebben we al gemist :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"ut ging mij om de uitzending ervan; de dag zelf idd die hebben we al gemist :wink:

:thumbsup:

Verder niemand interesse om 'De Dakar' van dichtbij te gaan bekijken? Bijvoorbeeld naar de laatste proloog op het strand??

Wilt MFL niet sponsoren zodat ik als afgevaardigde daar aanwezig kan zijn. En ja...wil er dan best een spandoekje voor meenemen.

:mrgreen:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"ut ging mij om de uitzending ervan; de dag zelf idd die hebben we al gemist :wink:

:thumbsup:

Verder niemand interesse om 'De Dakar' van dichtbij te gaan bekijken? Bijvoorbeeld naar de laatste proloog op het strand??

Wilt MFL niet sponsoren zodat ik als afgevaardigde daar aanwezig kan zijn. En ja...wil er dan best een spandoekje voor meenemen.

:mrgreen:

goed idee!! 3 januari zitten ze in de buurt van ouarzazate wat vanauit agadir best te doen is met een gehuurde offroad (kost iets van 75 euro voor n dag (tenminste vorige keer dat ik er was) toch maar eens effe kijken of ik nog een reisje ken boeken, wie gaat er mee??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"ut ging mij om de uitzending ervan; de dag zelf idd die hebben we al gemist :wink:

:thumbsup:

Verder niemand interesse om 'De Dakar' van dichtbij te gaan bekijken? Bijvoorbeeld naar de laatste proloog op het strand??

Wilt MFL niet sponsoren zodat ik als afgevaardigde daar aanwezig kan zijn. En ja...wil er dan best een spandoekje voor meenemen.

:mrgreen:

goed idee!! 3 januari zitten ze in de buurt van ouarzazate wat vanauit agadir best te doen is met een gehuurde offroad (kost iets van 75 euro voor n dag (tenminste vorige keer dat ik er was) toch maar eens effe kijken of ik nog een reisje ken boeken, wie gaat er mee??

Ikke wil wel!!!!

Kan ik mijn offroadtenue weer eens uit de kast halen  :wink:
Maaruh....je babbelt voor mij wel chinees nu. Ouarzazatemazout?

Hoe en wat betekent dat in ut plat of ut Aantwaarps?? Daan verstoan iek da oek!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"

Ikke wil wel!!!!

Kan ik mijn offroadtenue weer eens uit de kast halen  :wink:
Maaruh....je babbelt voor mij wel chinees nu. Ouarzazatemazout?

Hoe en wat betekent dat in ut plat of ut Aantwaarps?? Daan verstoan iek da oek!



danmoddege dn asjenda van prixdakar ns goed doorlezen manneken.....
zie kaart voor waar oarzazamottezamazout ligt.....


edit:  net effe gecheckt:

600 pleuries voor alleen de vlucht heen en terug naar marrakech..... voor tzelfde geld zit ik 8 dagen ***** allinclusive in egypte  :oops:  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Joepie1958

ha, ha, den Dakar komt geheel nie in Egypte :lol:  :lol:
Ich dach das doe oet Mestreeeeech waars, maar vermoedelik te lang in 't belsj geweas 8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

The Dominator

Citaat van: "Joepie1958"ha, ha, den Dakar komt geheel nie in Egypte :lol:  :lol:
Ich dach das doe oet Mestreeeeech waars, maar vermoedelik te lang in 't belsj geweas 8)

kiek daan es good..... waos e vergeliek tussen allein vlug nao marrakech (in marokko) of een week nao egypte....... (en hubbe allebeij voal zand)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Gieskes"

Ikke wil wel!!!!

Kan ik mijn offroadtenue weer eens uit de kast halen  :wink:
Maaruh....je babbelt voor mij wel chinees nu. Ouarzazatemazout?

Hoe en wat betekent dat in ut plat of ut Aantwaarps?? Daan verstoan iek da oek!

danmoddege dn asjenda van prixdakar ns goed doorlezen manneken.....
zie kaart voor waar oarzazamottezamazout ligt.....

edit:  net effe gecheckt:

600 pleuries voor alleen de vlucht heen en terug naar marrakech..... voor tzelfde geld zit ik 8 dagen ***** allinclusive in egypte  :oops:  :oops:

600 pleuries? Ach ja, woarum neijt!?!

Weite veer auch weer ff woarum veer op ut belsj wirke   :wink:

Welke opties zin d'r noch?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Gieskes"

Ikke wil wel!!!!

Kan ik mijn offroadtenue weer eens uit de kast halen  :wink:
Maaruh....je babbelt voor mij wel chinees nu. Ouarzazatemazout?

Hoe en wat betekent dat in ut plat of ut Aantwaarps?? Daan verstoan iek da oek!

danmoddege dn asjenda van prixdakar ns goed doorlezen manneken.....
zie kaart voor waar oarzazamottezamazout ligt.....

edit:  net effe gecheckt:

600 pleuries voor alleen de vlucht heen en terug naar marrakech..... voor tzelfde geld zit ik 8 dagen ***** allinclusive in egypte  :oops:  :oops:

600 pleuries? Ach ja, woarum neijt!?!

Weite veer auch weer ff woarum veer op ut belsj wirke   :wink:

Welke opties zin d'r noch?

kweet t nog zo net niet, denk dat me een weekje egypte net wat meer kan bekoren als 1 dag paris-dakar! huur me wel een quad of een offroad in egypte en ga zelf wat in t zand spelen en vd rest aant zwembad genieten :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Hier een nederlandse site van de Dakar 2006 om alles te volgen Dakar

karz

Dakar zei je ?;)



Heb dit jaar weer een rondje eurocircuit in Valkenswaard mogen meemaken.
Heftig.. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Dakar zei je ?;)



Heb dit jaar weer een rondje eurocircuit in Valkenswaard mogen meemaken.
Heftig.. ;)

nix zeggen he?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Dakar zei je ?;)
Heb dit jaar weer een rondje eurocircuit in Valkenswaard mogen meemaken.
Heftig.. ;)

nix zeggen he?

nou .......... ik stel voor dat we Karz hiervoor bannen!  :guns:




:wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009