Fijne kerstdagen en een gelukkig 2006

Gestart door Speedtwin, 18 december, 2005, 17:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speedtwin

SPEEDTWIN wenst alle bezoekers van MFL gelukkige kerstdagen en een gezond, vrolijk en een te gek motorjaar 2006 waarbij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel zal staan en vriendschap de boventoon zal voeren! :idea:

QuattroFrits

Citaat van: "Speedtwin"SPEEDTWIN wenst alle bezoekers van MFL gelukkige kerstdagen en een gezond, vrolijk en een te gek motorjaar 2006 waarbij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel zal staan en vriendschap de boventoon zal voeren! :idea:

Ook QuattroFrits sluit zich hier voor 100% bij aan en ook van hem en zijn wederhelft wenssen wij iedereen zeer prettige feestdagen en een zeer gezond en voorspoedig 2006.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ho ho hooo!!! :angel:


Aan allemaal, hele fijne Feestdagen!!
Een flitsend, en mooi 2006!
En hopelijk heel veel mooie, en veilige (MFL) motor kilometers! :yes6rs:



Wenst jullie Nicole & family :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ook vanuit genberg (Ubachsberg) allemaal de hartelijke kerstgroeten en veel vreugde aan het motorrijden in 2006.
Fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar

Ron, Son en de kids..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon



hou 't rubber onder je vot en veel km's

t_rex1970

Fijne dagen allemaal, en een goed motorjaar 2006...  :wink:

AngelInMe

Fijne feestdagen en veel veilige km's in 2006!!!


QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Fijne feestdagen en veel veilige km's in 2006!!!


Je doet je naam wel eer aan. :angel:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Haha ik was het al aan het veranderen :angel:

Joepie1958

De allerbeste wensen voor een vredig Kerstfeest
en een zeer voorspoedig, gezond en zonnig 2006

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"SPEEDTWIN wenst alle bezoekers van MFL gelukkige kerstdagen en een gezond, vrolijk en een te gek motorjaar 2006 waarbij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel zal staan en vriendschap de boventoon zal voeren! :idea:

kan ik me alleen maar bij aansluiten :thumbsup:  wil er wel aan toevoegen dat we het onderlinge respect daarbij nooit uit het oog moeten verliezen :wink:

net zo belangrijk  :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Speedtwin

Citeerkan ik me alleen maar bij aansluiten :thumbsup:  wil er wel aan toevoegen dat we het onderlinge respect daarbij nooit uit het oog moeten verliezen :wink:

net zo belangrijk  :idea:

Speedtwin is het hier helemaal mee eens! :wink:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

TTigertje

'ne röstige en gezèllige keersemes en alle goods veur 2006!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Hakinnen

Uiteraard ook van mij aan alle MFLers fijne feestdagen en een goed 2006 gewenst.. :wink:

official message...:
http://www.bitubo-raceservice.nl/index.php?id=48