de krant in bed sessie leert dat......

Gestart door DeWitte, 25 december, 2005, 15:38:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Bijna vier procent van de belgen zonder schoenen auto rijdt...    :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

wat een nieuws :?

Zullen wel allemaal dames zijn, autorijden met naaldhakken is lastig neem dat maar van mij aan :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"autorijden met naaldhakken is lastig neem dat maar van mij aan

nooit geprobeerd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Probeer dat maar eens op de motor... op de brommer wilde ik een poging wagen maar toen ik wilde schakelen vond ik het al genoeg geweest :lol: Nooit geweten dat rubber zo hard kan schuren :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Probeer dat maar eens op de motor... op de brommer wilde ik een poging wagen maar toen ik wilde schakelen vond ik het al genoeg geweest :lol: Nooit geweten dat rubber zo hard kan schuren :?

:shock:  :shock: wat moet jij met naaldhakken op de brommer  :shock:  :shock:

:rofl:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Idd Q. vreemde hobby :shock: mja ieder z'n meug :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"Probeer dat maar eens op de motor... op de brommer wilde ik een poging wagen maar toen ik wilde schakelen vond ik het al genoeg geweest :lol: :?Nooit geweten dat rubber zo hard kan schuren




:rofl: