Hoofdmenu

MFL nieuwjaarsborrel

Gestart door Busaberke, 29 december, 2005, 15:33:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

gezellig. :lol:  :lol:  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

zo vanaf 20.30uur  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Leuke tijd, kan ik de oppas gaan regelen,
of misschien ff Oma lief aankijken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

http://www.cafebracke.com/







^^ Volgens mij heeft ze het over Mr. Dwars :rofl:

Komt helemaal goed :lol: 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

wie had het hier over een Bob :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Doerak en Mw. Doerak heeft net telefonisch definitief toegezegd.  8) nou hadden wij ut ,jaja lumineuze, idee dat de BOB's apart gaan staan :rofl: (ben ook bang dat de mijne er nie in trapt :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ja lekker, Staat Mr Suzuki alleen tussen al die vrouwen :shock:

Geen strak plan Dwars
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ja lekker, Staat Mr Suzuki alleen tussen al die vrouwen :shock:

Geen strak plan Dwars

Oh jawel, heb ik met M zo afgesproken voor een vatje Pils :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Trouwens iemand die over/door/langs/via Geleen rijdt :?: :roll:

Karin

Citaat van: "Dwars"zo vanaf 20.30uur  :?:

Hmmm, dat wordt al moeilijk voor mij. Ik heb namelijk die dag ook nog een verjaardag van een vriendin van mij. Moet het zo laat?

DeWitte

ik vin ut zelfs vroeg :?

shoot .............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dan zal ik er niet bij zijn.  :(

Edit, of ik kom later.

Karin

Misschien wel ondoordacht van mij. Maar ik had telkens het tijdstip van de voorstellen van het MFL cafe in mijn hoofd  :oops:

DeWitte

Citaat van: "Karin"ik kom later.

kijk da's de instelling :wink: we houden wel een stoeltje vrij voor je 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dan wel niet allemaal al rond een uur of 11 naar huis zijn he  :twisted: