MFL nieuwjaarsborrel

Gestart door Busaberke, 29 december, 2005, 15:33:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Karin"Dan wel niet allemaal al rond een uur of 11 naar huis zijn he  :twisted:

ik was het niet van plan!!! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Ja lekker, Staat Mr Suzuki alleen tussen al die vrouwen :shock:

Geen strak plan Dwars

Oh jawel, heb ik met M zo afgesproken voor een vatje Pils :mrgreen:

Heb ik wat gemist?

zal wel ene Dwars komen helpen met leegmaken van dat vatje zeker :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dacht ik ut niet :shock:  :banghead4rv:
You may own the bike, but the bike possesses you.

peter

CiteerTrouwens iemand die over/door/langs/via Geleen rijdt  
_________________

Nog sterker,ik vertrek vanaf Geleen.

Rookie

Ramona ik zijn er ook bij :!:

Zal wel weer koppien worden...  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Dan wel niet allemaal al rond een uur of 11 naar huis zijn he  :twisted:

:rofl:  :laughing49so:

iig edit by dwars; Topicstart aangepast met alle aanmeldingen :!: wie nog meer????????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "peter"
CiteerTrouwens iemand die over/door/langs/via Geleen rijdt  
_________________

Nog sterker,ik vertrek vanaf Geleen.

Moet jij niet werken op zaterdag?

DeWitte

zaterdags zijn er toch alleen maar Yamaha's voor onderhoud  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"zaterdags zijn er toch alleen maar Yamaha's voor onderhoud  :twisted:

En rest van de week alleen maar BoerenMestWagen   :nana9oi:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Dwars"zaterdags zijn er toch alleen maar Yamaha's voor onderhoud  :twisted:

En rest van de week alleen maar BoerenMestWagen   :nana9oi:

ja maar dan is ie nuchter :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


peter

CiteerMoet jij niet werken op zaterdag?

Nog erger,heb examen zaterdag om mijn kaderdiploma EHBO te verlengen.Gelukkig drink ik niet want anders werd oefenpop Annie ook nog blauw.

B-Witch

Ik moet in iig wel werken Zaterdag, maar tis maar een halve dag en ik hoef pas om half 9 te beginnen, ik ben natuurlijk wel aan het zoeken naar een collega die mijn dienst wil overnemen..
Anders zit er niks anders op dan ff slapen, blikje Redbull bij het ontbijt.... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

kick :wink:  we zijn voorlopig met 23  8) gezellie :? nog iemand?? mss Mw BusaBerke?? :mrgreen: als iemand introducees heeft (vooral Gs-ers) neem gerust mee :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away