Italië motorland af??

Gestart door DeWitte, 30 december, 2005, 06:30:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

toch wel erg dat je een wet moet aannemen voor zaken die normaal zijn op een motor  :lol:

Busaberke

Alweer een typisch voorbeeld van de aldaar gevoerde spaghetti-politiek  :fuckyou:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Hmmm....niet te filmen. Blijf dit jaar maar weer hier in de buurt met de motor.

Busaberke

Citaat van: "Karin"Hmmm....niet te filmen. Blijf dit jaar maar weer hier in de buurt met de motor.

Waarom?

ik ben er van overtuigd dat het reuze meevalt als je een beetje normaal rijdt ........... toch?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Ik was toch al niet van plan om naar Italië te gaan,
dit jaar alleen richting Duitsland, en/ of Luxemburg.
dus dat die Pizzabakkers maar doen wat ze willen.
maar overdreven vind ik het wel :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

LTpaul

Citaat van: "suzuki-girl"Ik was toch al niet van plan om naar Italië te gaan,
dit jaar alleen richting Duitsland, en/ of Luxemburg.
dus dat die Pizzabakkers maar doen wat ze willen.
maar overdreven vind ik het wel :wink:
klinkt net of dat je nog niet het geluk heb mogen proeven om daar eens te koetsen.
als ze het erges anders nog mooier maken, blijf ik daar ook komen.  8)  
wel jammer dat ze daar wel een beetje raar zijn. :?

maar zou het niet zo zijn dat ze die "mafkezen" een beetje moe zijn, want er worden daar nogal wat piloten van het asfalt afgebikt  :shock:

B-Witch

Ben idd nog nooit in Italië geweest op de Motor.
zeg niet dat ik dat nooit zou doen, lijkt me een mooi land.
Alleen dit jaar niet zo ver weg, heb nog 2 kids thuis, en die laat ik geen week achter, en voor een weekendje naar Italië te moeten gaan, dat dacht ik niet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

LTpaul

Citaat van: "suzuki-girl"Ben idd nog nooit in Italië geweest op de Motor.
zeg niet dat ik dat nooit zou doen, lijkt me een mooi land.
Alleen dit jaar niet zo ver weg, heb nog 2 kids thuis, en die laat ik geen week achter, en voor een weekendje naar Italië te moeten gaan, dat dacht ik niet :wink:
wensen zijn fijn, koester ze.
ze hebben maar een nadeel, wat te doen als ze verwezelijkt zijn?

peter

Zal wel allemaal me vallen.Trouwens in de buurt blijven???In de Eifel zijn ook wegen afgesloten voor motoren.En wat dacht je van al die oproer over Epen/slenaken...ik zie het er nog van komen hoor.

Karin

Citaat van: "peter"In de Eifel zijn ook wegen afgesloten voor motoren.En wat dacht je van al die oproer over Epen/slenaken...ik zie het er nog van komen hoor.

Alleen in het weekend, door de week zijn ze gewoon open. :lol:

Mounty

Waar moet het heen..??
Als iedereen een beetje sosiaal zou zijn zou dit alles niet nodig zijn denk ik..maar je hebt overal extremen in... extreme zeikerts die van een mug een olifant maken maar ook een extreme motorrijder/rijdster die met veel kabaal (open uitlaatje) door de bochten in het bos doet scheuren, tot ergernis van vele die er rustig van de natuur willen genieten....of een ijsje willen eten..

Tja, je kunt er veel van zeggen...maar het moet beide kunnen..toch?
En als er teveel gescheurt word door natuurgebieden kan ik me voorstellen dat ze dat aan banden willen hebben...helaas voor ons sosiale motorrijders  :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "peter"In de Eifel zijn ook wegen afgesloten voor motoren.En wat dacht je van al die oproer over Epen/slenaken...ik zie het er nog van komen hoor.

Alleen in het weekend, door de week zijn ze gewoon open. :lol:

Idd zoals Peter aanhaalt; een kwestie van tijd  :? De huidige situatie is onhoudbaar; het heuvelland barst letterlijk uit z'n voegen op vele vrije en zomerse dagen :!: vooral door die sufkutten in koekblikken die stapvoets al rijdend van de natuur willen genieten :guns: maar ook een woord van aandacht aan motorrijders met open uitlaten die daar nog ff tussendoor willen knallen; imo ook niet meer van deze tijd :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

LTpaul

Tja, dit is nu precies wat we niet willen, en wat doen we?
*nog harder,
*nog meer kabaal,
*nog gevaarlijker inhalen,
*allemaal tegelijk,
*nog harder kankeren dat anderen het fout doen,
*nog meer brommers op het trottoir bij het terras zodat er helemaal meer door kan,
*nog meer wijzen, zo van hij deed het,
*moet ik nog ff door gaan?

of gaan we zelf eens optreden,
*RESPEKT hebben voor elkaar en elkaar er op te wijzen dat het anders moet.
*Begin eens zelf over die wegen te fietsen en voel hoe het is.
*Ga eens lekker wandelen met partner en kinderen, en luister eens hoe het klinkt.
*Maak eens een uitstapje met je ouders in de auto door een mooi stukje land, en hoor hun reacties eens aan.

Tis nu de tijd van goede voornemens, TIP voor 2006 en verder

TTigertje

Oh ja...topic ging over....... :wink:

Das boffe :lol: de afgelopen 2 jaar m'n zomervak-trip in Italië doorgebracht naar volle tevredenheid overigens......

Nu staat het vizier nog steeds noordelijk gericht..... :wink:

Daar is 80-100 ook al zo goed als overal standaard de maximumsnelheid  :(  Maar dat heeft ook z'n voordeel.....we zien wat meer...

Dat zijn nog eens voornemens... :yes6rs:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.