toeren in de Achterhoek met het koekblik

Gestart door Busaberke, 05 januari, 2006, 21:20:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Aangezien ik vandaag voor zaken in het noorden van het land vertoefde,
besloot ik vooraf ff met "vriend van het forum" RRT alias Road Racing Tonnie contact op te nemen of het schikte als ik op de koffie kwam, en gelukkig had 'ie vandaag nog een klein gaatje in zijn overvolle agenda.

Diegenen die Tonnie al kennen zullen weten dat je aldaar hartelijk ontvangen wordt door Tonnie en zijn vrouw (die door Dr. A. liefkozend "Ma Racing" genoemd is  :wink:  )

Enfin,
onder het genot van een stukkie meegebrachte vlaai en naderhand een door de fam. Racing verzorgde lunch zijn de wereldproblemen door ons besproken, en is besloten dat de heren Balkenende, Bush en consorten de belangrijke beslissingen beter aan ons kunnen overlaten, zodat er in elk dorp een minibike-circuit naast de kerk aangelegd kan worden.

De grotere steden kunnen dan op last van ons elke zondag hun ringweg openstellen voor de wekelijkse, plaatselijke motorraces.
Voetbalvelden zullen enkel nog benut mogen worden voor grasbaan races.

Verder heb ik een blik mogen werpen in Tonnie's mini-museum, alwaar enkele belangrijke race-relekwieen bewaard worden.

Tonnie, (want ik weeeeeeet dat je meeleest :mrgreen: ) bedankt voor de hartelijke ontvangst en het mij laten meegenieten van jouw onmetelijke wijsheden, en ik hoop in de toekomst nog vaak met jou van gedachten te kunnen wisselen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Dr. A.

U riep?? :mrgreen:

waar blijft dat relikwie @ MFL :?: moeten um toch nie gaan halen....... :wink:
otor Forum Limburg Ghost

DeWitte

BB gdvd weer die kelder laten openstaan?? zuiplap :wink:

mja sterk punt heeft onze MFL Ghost wel; als ie toch meeleest kan ie zich ook aanmelden 8)

RRT ut moet nie gekker worre  :shock:  zorg dat je de 13e in Heerlen bent :wink: kan je gelijk MFL leren kennen :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ja Tonnie als je toch meeleest kun je je net zo goed aanmelden :!: :!: :!:

En nog wat leuke verhalen met ons delen ;)

Kom op! Je kunt het wel ;) :mrgreen:

B-Witch

Hee RRT, al veel over je gehoord,
dus als je toch meeleest: ben wel eens benieuwd wie je bent, kom gewoon gezellig de 13de naar Heerlen, leer je ons (bijna) allemaal kennen, enne ff aanmelden, is wel zo gezellie, kunnen we nog van jou ervaringen leren.
:yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Tonnie  8) lijkt me 'n leuke vent  :wink: kep 'm nog nooit ontmoet (Mhh..kep wel 'ns een discussie met m'n op LRT) maar ik denk dat Tonnie een mooie band heeft met @LRT  :wink:


moet wel als je LRT op je motorbroek laat naaien  :shock:  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"Tonnie  8) lijkt me 'n leuke vent  :wink: kep 'm nog nooit ontmoet (Mhh..kep wel 'ns een discussie met m'n op LRT) maar ik denk dat Tonnie een mooie band heeft met @LRT  :wink:


moet wel als je LRT op je motorbroek laat naaien  :shock:  :mrgreen:

discussie MFL - RTL gaan we nie aan beginnen  :shutup:  :wink:  

Tonnie is hier van harte welkom net zoals iedereen trouwens :idea: MFL zal zich vereerd voelen iig  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "BoxerQ"Tonnie  8) lijkt me 'n leuke vent  :wink: kep 'm nog nooit ontmoet (Mhh..kep wel 'ns een discussie met m'n op LRT) maar ik denk dat Tonnie een mooie band heeft met @LRT  :wink:


moet wel als je LRT op je motorbroek laat naaien  :shock:  :mrgreen:

discussie MFL - RTL gaan we nie aan beginnen  :shutup:  :wink:  

Tonnie is hier van harte welkom net zoals iedereen trouwens :idea: MFL zal zich vereerd voelen iig  8)

Neej er valt ook niks te discusieren overl MFL - RTL (:rofl:)

En Tonnie moet natuurlijk zelf weten of hij zich hier aanmeld of niet. Even goede vrienden natuurlijk ;) Maar Tonnie, als je je niet wil aanmelden laat dit even weten aan Hub dan hoeven we natuurlijk niet met dit topic door te gaan ;)

DeWitte

RRT wil zich vlgs mij wel aanmelden maar voelt de een of andere morele verplichting jegens anderen en dat siert deze grote man die toch in een andere tijd is grootgebracht dan wij :wink:

wij gaan gewoon stoer door totdat ie zich aangemeld heeft @ MFL anders ga ik um hoogstpersoonlijk halen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ja ik wil ook best doorgaan om hem te overtuigen om zich hier aan te melden :mrgreen:

Maar uh, persoonlijk halen Hub? Hij is 2 keer jou... :roll:  :nana9oi:

Sirkwietjuh

Citaat van: "AngelInMe"Ja ik wil ook best doorgaan om hem te overtuigen om zich hier aan te melden :mrgreen:

Maar uh, persoonlijk halen Hub? Hij is 2 keer jou... :roll:  :nana9oi:
:stupid:
Fuck the system !!!

B-Witch

Citaat van: "Dwars"RRT wil zich vlgs mij wel aanmelden maar voelt de een of andere morele verplichting jegens anderen en dat siert deze grote man die toch in een andere tijd is grootgebracht dan wij :wink:

wij gaan gewoon stoer door totdat ie zich aangemeld heeft @ MFL anders ga ik um hoogstpersoonlijk halen  :yes6rs:

Misschien als we gewoon ALSJEBLIEFT zeggen, dat hij dan over de streep getrokken kan worden.:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Ja ik wil ook best doorgaan om hem te overtuigen om zich hier aan te melden :mrgreen:

Maar uh, persoonlijk halen Hub? Hij is 2 keer jou... :roll:  :nana9oi:

nou en?  :? ben nie zo bang aangelegd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Volgens mij zit er in Ruurlo tijdens het lezen van deze discussie iemand zich achter de PC scheel te lachen .....
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009