Hoofdmenu

Hayabusa remmerij

Gestart door Herr Tod, 06 januari, 2006, 15:45:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Kan iemand (BB of Hayasjeelski?) bij zn Busa even meten wat de afstand is tussen de gaten voor de bevestiging van de remklauwen aan de vork en de afstand tussen de bouten van de remschijven?

Alvast bedankt :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


May Day

Welke snode plannen heb jij nu weer? Een bandit 442 gaat echt niet 300 met hayabusa remmen hoor  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Herr Tod

Maar het remt een Busa er wel uit :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Kzal het strax ff opmeten!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Super 8) Dan kan ik (hopelijk) weer gaan shoppen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Super 8) Dan kan ik (hopelijk) weer gaan shoppen :twisted:

als je het maar niet bij mij in de garage doet!  :twisted:

(maar ik weet nog een Belgisch exemplaar te staan wat toch niet meer gebrtuikt wordt)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Krijgt ie van mij de 290 mm schijfjes en bijbehorende klauwen, merkt ie toch niet :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

alstublieft,
met excuses voor de dramatisch slechte fotokwaliteit, maar ik had geen zin om de auto buiten te zetten ivm een betere belichting.  :wink:

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Strakke bak 8) Mijn dank. Weet je toevallig welke maat de bouten zijn? Ik kwam bij mijn Bandit 400 velg namelijk uit op 52 mm bij de bouten van de remschijf. Het kan zijn dat ik M8 bouten heb en de Busa M10. Ik ga eens even nakijken hoe dat zit bij de GSX-R 750W.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: