Hoofdmenu

Denktank

Gestart door DeWitte, 07 januari, 2006, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 11 juli, 2008, 09:27:03
Als we op water gaan rijden dan zijn we volgens mij terug bij af.
Dan gaan we gewoon weer op stoom rijden zoals vroegâh. Volgens mij is stoom de enige manier om energie uit water te halen, aangezien puur water geen enkele vorm van energie bevat. Het kan niet samengedrukt worden, het kan alleen omgezet worden in vaste of gasvormige toestand.



nee hoor..niet op stoom...uit water halen ze waterstof gas wat weer brandbaar en explosief kan zijn..alleen worden de motoren weer vele male duurder dat je liever wat meer betaalt voor een literje benzine.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Benzine stinkt ook zo lekker :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 12 juli, 2008, 17:50:19
Benzine stinkt ook zo lekker :mrgreen:
ook dat :worship-cool: O0
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

doe mij maar diesel  :yes6rs: of slaolie  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weet iemand of en hoe je aluminium kan verven/spuiten? Ik heb namelijk een oud (klein) soort hutkoffertje dat ik wellicht als topkoffer kan gebruiken. Alleen in ut alu-grijs, en dat had ik graag zwart of antraciet zodat ut mooier bij de brommert past?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

moet kunnen, volgens mij poedercoaten oid. ik denk dat Steefke dat wel weet, er zijn tenslotte ook auto's die alu delen hebben, ik geloof dat zelfs die Audi die hierbuiten staat een hoop alu. delen heeft :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

wel een low-budget oplossing eeh joep, ben maar een erme duivel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Yep alluminium kun je gewoon verven en/of spuiten alleen goed voorbereiden.Kun je ook laten poedercoaten is alleen duur(der) Ik weet welk koffertje bedoeld en denk dat het ongeveer 30 a 40 euro gaat kosten(kan mij vergissen natuurlijk) en daarbij word het plaat wat dikker door de coating en kan zijn dat hij daardoor niet meer(of slechter sluit) daarbij zit je met het"hang en sluitwerk" moet eraf kunnen, en kan zijn dat het erna niet meer goed past/sluit(ivm coating dikte) Ik denk dat gewoon(zelf) spuiten de beste/goedkoopste oplossing is.
God Forgives, I Don't

DeWitte

maar kan je dan elk soort verf pakken of waar moet ik op letten? en evt grondverf? (welke?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#339
Inprincipe, gewoon schuren(blanke lak er vanaf) steeds fijnere korrel uiteindelijk met zeer fijn schuurpapier(korrel 2000, 2500 ivm grote/vlakke oppervlakken) of eventueel polijstpasta. schoonmaken, Goed ontvetten( mijn voorkeur thinner,maar niet te nat) en als je dan bv hammerite gebruikt(eventueel met hammerslag structuur) hoef je geen grondverf te gebruiken. Maar, mist goed ontvet kun je inprincipe iedere spuitbus gebruiken. In dunne lagen spuiten.
Veel voorbereiding maar dan heb je ook wat, meerdere malen zo te werk gegaan, o.a op sturen,beugeltjes frame enz, enz altijd goed resultaat.
God Forgives, I Don't

Mounty

Ik heb zo mijn uitlaat gespoten.... eerst grof opgeschuurd, ontvet met amoniak, gespoten met een laagje zwart (wel hitte bestendig) dan nogmaals geschuurd met 120 schuurpapier en twee lagen gespoten..blijft goed zitten en je stoot het er niet vanaf. Een eerdere test met een aluminium schaal en gewone "racing black" matte spuitverf van de action haalde ook goede resultaten. op de zelfde manier gedaan als de uitlaat.
Goed ontvetten is een must..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

#341
 :shock:

http://motorzine.nl/gadgets-accessoires/tour-tank-maakt-doorrijden-makkelijk/#more-3016


zeg snap ik dat nou goed, de alutank heeft een verbinding met de gewone tank  :confused:

dus als ze niet op dezelfde hoogte zijn gemonteerd dan loopt een van de twee toch over  :?

ik heb maar de mts gehad  :roll:

DeWitte

Kan je toch net zo goed een slagvaste (alu) jerrycan achterop binden? of bin ich noe jek?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 15 december, 2009, 18:54:09
Kan je toch net zo goed een slagvaste (alu) jerrycan achterop binden? of bin ich noe jek?

Gek biste toch  :mrgreen:
Maar veur ut geen weer rieje zeen der genoug tankstellen.  :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Desmo-devil

Ik zeg  Folie plakken !!!!!