Hoofdmenu

Denktank

Gestart door DeWitte, 07 januari, 2006, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Citaat van: "karz"Ja en dan lekker op de wind meewapperen, dat valt niet op als de pigs achter je staan bij het stoplicht.

Ja dat is wat ik eerder ook al zei, maar als dat is wat Dweesj wil....
Hij wilde een plaat die door de rijwind opgetild word.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

la maar hangen  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

fixeeren kan dmv een veertje.

Bij een cv ketel heb je ook een klepje wat opengaat als de ventilator gaat blazen, blaast ie niet gaat klepje dicht.
Of ook bij de gevelklep van de wasemkap !! hoeft echt maar een licht veertje te zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"fixeeren kan dmv een veertje.

Bij een cv ketel heb je ook een klepje wat opengaat als de ventilator gaat blazen, blaast ie niet gaat klepje dicht.
Of ook bij de gevelklep van de wasemkap !! hoeft echt maar een licht veertje te zijn..

heb je zoiets liggen Ron? (tis voor me 1e circuitsessie :lol: want op de openbare weg is da verboden heb ik gehoord :roll:  )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"fixeeren kan dmv een veertje.

Bij een cv ketel heb je ook een klepje wat opengaat als de ventilator gaat blazen, blaast ie niet gaat klepje dicht.
Of ook bij de gevelklep van de wasemkap !! hoeft echt maar een licht veertje te zijn..

heb je zoiets liggen Ron? (tis voor me 1e circuitsessie :lol: want op de openbare weg is da verboden heb ik gehoord :roll:  )

in me werkbus heb ik wel zoiets...mja..die ga ik pas maandag ophalen

aangezien ik aan de keuken bezig ben...had ik een wasemkapgeveldoorvoerafdekkap nodig en bij Hornbach lagen er al voor 3 euro..3 euro voor zo'n veertje is toch niet te veel ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

op naar de hornback dus  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zeg wie kan mij het fijne vertellen van een balhoofdlager? hoe stel je zoiets af ? met piccies maak je het makkelijker mss?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

staat precies in je werkplaatshandboek  ;) moet je echt hebben zon ding....

Daar staat in hoe hard je de stemmoer (dacht dat ie zo heette?) moet aandraaien, en hoe ver je hem daarna weer moet losdraaien, en hoe makkelijk je stuur daarna moet draaien enz.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

deze man zegt (denkt?) de motor op water te hebben uitgevonden?  :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=POJQKg9CRJc

kan dat wat ie verteld? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

Citaat van: Dwars® op 08 juli, 2008, 20:30:50
deze man zegt (denkt?) de motor op water te hebben uitgevonden?  :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=POJQKg9CRJc

kan dat wat ie verteld? :?

Hij zegt, het is een op water gebaseerde brandstof.

Nou als ik 1% water meng met 99% alcohol, dan rijd dat ook wel.
Maar heb ik dan nog iets op water gebaseerd ???
Motorcycling is not a crime

Mounty

Citaat van: Varaderos op 09 juli, 2008, 13:34:35
Citaat van: Dwars® op 08 juli, 2008, 20:30:50
deze man zegt (denkt?) de motor op water te hebben uitgevonden?  :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=POJQKg9CRJc

kan dat wat ie verteld? :?

Hij zegt, het is een op water gebaseerde brandstof.

Nou als ik 1% water meng met 99% alcohol, dan rijd dat ook wel.
Maar heb ik dan nog iets op water gebaseerd ???

vind ik niet...op waterbasis lijk mij dat het hoofdbestandeel water is..of denk ik dan fout.. verf op waterbasis is ook meer dan 50% water..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

So :dunno: rijden op brandstof anders dan die belast is wordt gezien als belastingontduiking.
Moeten we straks ook nog vet waterbelasting gaan betalen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 09 juli, 2008, 19:22:19
So :dunno: rijden op brandstof anders dan die belast is wordt gezien als belastingontduiking.
Moeten we straks ook nog vet waterbelasting gaan betalen.

Die betalen we nu ook al.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: QuattroFrits op 09 juli, 2008, 19:35:58
Citaat van: karz op 09 juli, 2008, 19:22:19
So :dunno: rijden op brandstof anders dan die belast is wordt gezien als belastingontduiking.
Moeten we straks ook nog vet waterbelasting gaan betalen.

Die betalen we nu ook al.

Ja duh :roll:  , er staat vet bij, dus in dezelfde proporties als benzine ofzo
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Als we op water gaan rijden dan zijn we volgens mij terug bij af.
Dan gaan we gewoon weer op stoom rijden zoals vroegâh. Volgens mij is stoom de enige manier om energie uit water te halen, aangezien puur water geen enkele vorm van energie bevat. Het kan niet samengedrukt worden, het kan alleen omgezet worden in vaste of gasvormige toestand.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!