Team Suzuki Nederland en Jarno Janssen uit elkaar

Gestart door Busaberke, 09 januari, 2006, 07:53:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

8-1-2006
Team Suzuki Nederland heeft zojuist middels een officieel persbericht bekendgemaakt dat de samenwerking met Jarno Janssen per direct is beëindigd. Suzuki Nederland en Jansen verschilden te veel van inzicht over het runnen van een WK SS600 team.



De visie van beide partijen omtrent hoe een WK SS team te runnen lagen al geruime tijd ver uit elkaar en dat heeft het team doen besluiten om de samenwerking te beëindigen. De beslissing was al genomen voor het ernstig ongeval dat Jarno in Oostenrijk kreeg tijdens een korte skivakantie. Door de verwondingen die Jarno daarbij opliep is het bekendmaken van de beslissing echter uitgesteld tot nu.

Teameigenaar Mark Hoegee hierover:
"In de eerste plaats wil ik Jarno bedanken namens
het team voor zijn inzet van de afgelopen twee jaar. Jarno heeft geholpen met de opbouw van Team Suzuki Nederland en mede gezorgd voor de successen welke de afgelopen twee jaar zijn behaald, zowel in de WK Supersport als in het ONK Supersport en de nieuwe klasse Dutch Superbike. Ik wens Jarno een spoedig herstel na zijn zware val in Oostenrijk en veel succes in zijn verdere carrière."
Jarno Janssen:
"Gelukkig ben ik weer terug in Nederland en gaat het naar omstandigheden goed met me. Ik hoef gelukkig niet meer in het ziekenhuis te liggen en ben dan momenteel ook thuis. Daarbij mag ik niet teveel alleen zijn in verband met eventuele terugslagen. Ik vind het jammer dat het team en ik niet op dezelfde golflengte zaten betreffende het runnen van een raceteam op WK niveau. Marc en ik hadden beiden duidelijk een andere visie hierover en het was dan ook niet verstandig om te blijven samenwerken. Momenteel weet ik nog niet wat ik verder ga doen dit jaar. Ik ben momenteel nog aan het revalideren en via mijn eigen website http://www.jarnojanssen.com kunnen jullie volgen hoe het verder met mijn herstel gaat. Jullie zullen zeker mij nog zien in de paddock dit jaar."
Team Suzuki Nederland dankt Jarno voor zijn inzet van de afgelopen twee seizoenen en wensen hem veel succes in zijn verdere carrière.

Bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

e.a zat er al een tijdje aan te komen...

Denk dat Jarno naar Molenaar Racing gaat als manager , kan ie mooi de GP's in....