Vrij rijden en cursussen via www.motorsportschool.nl

Gestart door Mark, 12 januari, 2006, 23:02:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark

Vanaf 10 april 2006 is het weer zover!!! Circuitrijden op Zolder !!! :twisted:

Er zijn 3 verschillende catagorieën: Cursussen, Vrij Rijden en de Bridgestone Dagen. Cursussen en Bridgestone Dagen vinden plaats op Circuit Zolder (BE).

Prijzen vanaf €105 voor niveau 1
Stuk goedkoper dan Francorchamps  :lol:

Wie heeft dit als eens gedaan op Zolder en wat waren je ervaringen. Daar ben ik wel benieuwd naar, want dit jaar wil ik voor de eerste keer het circuit op....en wie gaat er dit jaar rijden op Zolder  :?:

Misschien leuk om met een paar lui er naar toe te gaan. Altijd gezellig dan in je uppie toch?
arpe Diem

NrGiZeR

Citaat van: "Mark"Vanaf 10 april 2006 is het weer zover!!! Circuitrijden op Zolder !!! :twisted:

Prijzen vanaf €105 voor niveau 1
Stuk goedkoper dan Francorchamps  :lol:


Kunt geen appels met peren vergelijken.
Ten eerste is Francourchamps een totaal ander circuit.
MSS is geen geweldige organisatie als het op klantbinding aankomt en ze laten op Zolder VEEL meer mensen tegelijk in dezelfde sessie op het circuit dan bij francourchamps.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Mark"Vanaf 10 april 2006 is het weer zover!!! Circuitrijden op Zolder !!! :twisted:

Er zijn 3 verschillende catagorieën: Cursussen, Vrij Rijden en de Bridgestone Dagen. Cursussen en Bridgestone Dagen vinden plaats op Circuit Zolder (BE).

Prijzen vanaf €105 voor niveau 1
Stuk goedkoper dan Francorchamps  :lol:

Wie heeft dit als eens gedaan op Zolder en wat waren je ervaringen. Daar ben ik wel benieuwd naar, want dit jaar wil ik voor de eerste keer het circuit op....en wie gaat er dit jaar rijden op Zolder  :?:

Misschien leuk om met een paar lui er naar toe te gaan. Altijd gezellig dan in je uppie toch?

Ik zou lekker starten met nivo 1 cursus op Zolder. Zo krijg je gevoel met het circuitrijden. Later kan je nog altijd vrij rijden. Ik ben dit jaar 4 keer op zolder. Als je Francorchamps een keer hebt gereden, snap je ook het prijsverschil.  Dit is mijn kalender voor dit jaar tot nu toe.

10 April              Assen
5 mei                 Zolder
12 juni               Zolder
14 juli                Zolder
30 juli                Croix & Ternois
7 augustus         Zandvoort
29 augustus       Spa
25 september     Zolder

Ik wil eigenlijk Nurburgring hier nog aan toe voegen.

NrGiZeR

@ Bakker

Heb of weet jij nog ergens waar een plekje vrij is op Assen 10 april, heb me nl al 7 dec ingeschreven maar doordat ik Mozilla Firefox gebruik heeft hij m'n inschrijving niet binnengekregen zegt ie. Ik geloof het niet helemaal maar ja, kan er nu weinig aan veranderen en ze hebben al een wachtlijst van 64.
Hoewel ik ook op 7 dec al betaald had, maar dat vond hij blijkbaar niet zo belangrijk. Baal er echt van, want Assen zit zo goed als vol voor dit jaar.
En gezien de thuis situatie kan ik niet in een andere maand gaan omdat ik daar al andere dagen geboekt heb.

Hoop dat jij raad voor me hebt.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Mark

bakker, heb je de dagen op Zolder ook via motorsportschool geregeld? of zijn er meer wegen die naar Zolder leiden.

Nurgburgring is ook nog een "droom". Met de auto 1 keer opgeweest, maar dat is toch een erg uitdagend circuit.
arpe Diem

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"@ Bakker

Heb of weet jij nog ergens waar een plekje vrij is op Assen 10 april, heb me nl al 7 dec ingeschreven maar doordat ik Mozilla Firefox gebruik heeft hij m'n inschrijving niet binnengekregen zegt ie. Ik geloof het niet helemaal maar ja, kan er nu weinig aan veranderen en ze hebben al een wachtlijst van 64.
Hoewel ik ook op 7 dec al betaald had, maar dat vond hij blijkbaar niet zo belangrijk. Baal er echt van, want Assen zit zo goed als vol voor dit jaar.
En gezien de thuis situatie kan ik niet in een andere maand gaan omdat ik daar al andere dagen geboekt heb.

Hoop dat jij raad voor me hebt.

Sjek your PB. :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Mark"bakker, heb je de dagen op Zolder ook via motorsportschool geregeld? of zijn er meer wegen die naar Zolder leiden.

Nurgburgring is ook nog een "droom". Met de auto 1 keer opgeweest, maar dat is toch een erg uitdagend circuit.

Zolder is vrijwel alleen toegankelijk via motorsportschool.nl of.be. Ik heb me ook ingeschreven bij MSS. We hebben daar goede contacten.

Ben je met de auto op de Nordschleife geweest of echt het circuit??

Mark

op de oude nordschleife +/- 20km pure sensatie

wat is by the way mss
arpe Diem

DeWitte

Citaat van: "Mark"op de oude nordschleife +/- 20km pure sensatie

wat is by the way mss

in deze context Motor Sport School?? kan ook MiSSchien betekenen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mark

arpe Diem

May Day

Nurburgring heeft 2 varianten, de volledige GP strecke en de 'kurzanbindung' waar je na de mercedesarena rechts af gaat. De GP strecke heb ik vorige jaar geboekt bij www.art-motor.de , de kurzanbindung wordt gebruikt door MSC Porz. Deze hebben zgn pruf und einstellfahrten. Voor een relatief klein bedrag mag je dan een halve dag gummen, zonder groepen en zonder vooraf inschrijven. Dus gewoon vroeg daar zijn.

Beide hebben de agenda voor 2006 nog niet online staan.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober