SuzukiLimburg's nieuwe bike

Gestart door SuzukiLimburg, 13 januari, 2006, 11:52:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Rick en ik kom uit Valkenburg.
Ik ben 25 jaar en ik doe een motor na; "Suuuuuuuzuuuuuuukiiiiiiiii"

Ik rij al sinds het behalen van mijn rijbewijs een jaar of 4-5 geleden Suzuki. Per toeval eigenlijk.
Ik ben begonnen met een rode Suzuki GS500E slingshot waar ik 2 jaar op heb moeten rijden ivm de 25 kW regeling. Hij had echter vol vermogen, maar dat stond niet op het kenteken natuurlijk!
Na die 2 jaar heb ik de eerste Soes verkocht en een Rode Suzuki RF600R gekocht. Dit is niet zo'n heel bekend model, omdat hij een beetje in de schaduw stond van de GSX-R. Hij rijdt er echter niet minder om en ik ben afgelopen zomer met mijn Soes naar Barcelona gereden zonder ook maar enig probleem tegen te komen.

Ik ben benieuwd of het gezellig is op dit frum, maar ik heb uit betrouwebare bron begrepen dat dit wel in orde is.

Groeten van een (motor) gek!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Welkom Rick!

en vergeet niet om HIER ff te stemmen

Heb je vanavond nog ff een uurtje vrij, kom dan gezellig ff kennismaken bij Bracke!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Heb je vanavond nog ff een uurtje vrij, kom dan gezellig ff kennismaken bij Bracke!

:stupid: gezellie mit ee pilske derbij :wink:

iig welkom @ MFL :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Welkom ruud @MFL en alvast heel veel plezier hier toegewenst  :D
Fuck the system !!!

Sirkwietjuh

Citaat van: "Sirkwietjuh"Welkom ruud @MFL en alvast heel veel plezier hier toegewenst  :D
Bedoelde Rick natuurlijk   :wink:  :angel:
Fuck the system !!!

AngelInMe


SuzukiLimburg

Ik wou al zeggen; wie is ruud?  :D
Waar is Bracke? Komt me wel bekend voor, maar zegt me verder niets.
Komen jullie daar iedere vrijdag bij elkaar?
In de winter speel ik iedere vrijdag avond (laat) ijshockey, dus het wordt voorlopig moeilijk om langs te komen, maar in de toekomst zal ik zeker even binnenwippen om een pilsje te pakken.
Gezellie!

Waarom kan ik overigens geen foto's attaachen in dit topic? Kwil graag een foto van mijn 2-wieler plaatsen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ik wou al zeggen; wie is ruud?  :D
Waar is Bracke? Komt me wel bekend voor, maar zegt me verder niets.
Komen jullie daar iedere vrijdag bij elkaar?
In de winter speel ik iedere vrijdag avond (laat) ijshockey, dus het wordt voorlopig moeilijk om langs te komen, maar in de toekomst zal ik zeker even binnenwippen om een pilsje te pakken.
Gezellie!

Waarom kan ik overigens geen foto's attaachen in dit topic? Kwil graag een foto van mijn 2-wieler plaatsen.

voor foto's zie hier :wink:  FOTO

Met Bracke is bedoeld Cafe Bracke in Heerlen voor onze nieuwjaarsborrel
Nieuwjaars BORREL
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Klinkt gezellig die nieuwjaarsmeeting.
Lekker gezellig een paar pilsjes pakken en daarna nog even een toerrit eraan vast plakken  :?
Helaas is het erg kort dag, dus ik ben bang dat ik niet van de partij zal zijn.

Ow ja en natuurlijk niet echt alcohol drinken en daarna gaan rijden he! Ik wil jullie wel nog graag een keer in levende lijven ontmoeten, sowieso bij de volgende toerrit.  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Valkenburg.... het dorp van de 300 trappen :roll: Welkom bij MFL :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen


Karin

Welkom Rick, en wat een leuke andere hobby heb je er nog bij  :mrgreen:

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both