Regenbanden Pirelli en Metzeler

Gestart door NrGiZeR, 16 januari, 2006, 19:14:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Kan aan Regenbanden komen.

Achter Metzeler 180/55 ZR17 RSR2
Voor Pirelli 120/70 ZR17

Nu weet ik dat je de 2 racebanden goed kunt combineren, geld dit ook met regenbanden...??
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

neem aan dat het circuitbanden zijn?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Pirelli en Metzelers komen sowieso van dezelfde fabriek. Lijkt me geen probleem hoor. Ik weet waar je ze hebt gezien.;) Had ze zelf ook al gezien. Ik bestel me zelf dit jaar ook een setje wetties. Je moet hiermee echt ver kunnen gaan.

NrGiZeR

Hmmm, achter is wel nog DOT 05 maar voor is DOT 04, wanneer is een band en wel te verstaan een regenband te oud.

Is een band van 2004 nog betrouwbaar.....??
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Hakinnen

Citaat van: "NrGiZeR"Hmmm, achter is wel nog DOT 05 maar voor is DOT 04, wanneer is een band en wel te verstaan een regenband te oud.

Is een band van 2004 nog betrouwbaar.....??

K4 band...voor op je circuitfiets..?

zou ik niet doen, rij nooit met oude banden.

Wat niet wilt zeggen dat het evt niet zou kunnen, echter ik neem het risico niet voor een paar tientjes extra.

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "NrGiZeR"Hmmm, achter is wel nog DOT 05 maar voor is DOT 04, wanneer is een band en wel te verstaan een regenband te oud.

Is een band van 2004 nog betrouwbaar.....??

K4 band...voor op je circuitfiets..?

zou ik niet doen, rij nooit met oude banden.

Wat niet wilt zeggen dat het evt niet zou kunnen, echter ik neem het risico niet voor een paar tientjes extra.

Daar zit ik dus ook over te dobberen, kijk als het achter een oudere band was zou ik mss nog kunnen overwegen maar voor kun je totaal nix corrigeren.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Pirelli en Metzelers komen sowieso van dezelfde fabriek. Lijkt me geen probleem hoor. Ik weet waar je ze hebt gezien.;) Had ze zelf ook al gezien. Ik bestel me zelf dit jaar ook een setje wetties. Je moet hiermee echt ver kunnen gaan.

Waar heb jij ze gezien....??

Ebay toevallig :?
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Pirelli en Metzelers komen sowieso van dezelfde fabriek. Lijkt me geen probleem hoor. Ik weet waar je ze hebt gezien.;) Had ze zelf ook al gezien. Ik bestel me zelf dit jaar ook een setje wetties. Je moet hiermee echt ver kunnen gaan.

Waar heb jij ze gezien....??

Ebay toevallig :?

:yes6rs:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "NrGiZeR"Hmmm, achter is wel nog DOT 05 maar voor is DOT 04, wanneer is een band en wel te verstaan een regenband te oud.

Is een band van 2004 nog betrouwbaar.....??

K4 band...voor op je circuitfiets..?

zou ik niet doen, rij nooit met oude banden.

Wat niet wilt zeggen dat het evt niet zou kunnen, echter ik neem het risico niet voor een paar tientjes extra.

Daar zit ik dus ook over te dobberen, kijk als het achter een oudere band was zou ik mss nog kunnen overwegen maar voor kun je totaal nix corrigeren.

Wat is een oude band??? Tja, ik vind het niet zo spannend. Uiteraard ga ik niet met banden rijden van 2000. Ik vind dat er op forums erg veel ophef over wordt gemaakt, terwijl wij amateurs daar hoogstwaarschijnlijk nix van merken. Mijn advies. Gewoon doen. Binnenkort komt er weer een partij bandjes vrij. Als daar 2004 wetties tussen zitten, dan zijn ze van mij.

May Day

2 jaar is echt niet te oud als die band 'nieuw' is en onder de juiste condities bewaard.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober