Ervaring met escrow-europa.com..........??

Gestart door NrGiZeR, 20 januari, 2006, 10:10:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Kan  een zeer mooie motor kopen, maar deze jongen wil de betaling doen via escrow-europa.com

Nu luid mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, alle info is welkom.

Klik hier voor de link
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

als je dit zo leest Marc zou er geen twijfel over moeten bestaan; je mag eerst kontroleren voordat je betaald.  :!: Echter persoonlijk heb ik altijd m'n bedenkingen over dit soort transacties; wees op je hoede en betaal pas als je de motor daadwerkelijk in je handen hebt; Veel suc6 en hou ons op de hoogte (worden we allemaal wijzer van :wink: )

CiteerEscrow! ist das sicherste System für den online Kauf und Verkauf. Der Käufer kontrolliert die Qualität der Ware, bevor er der Bezahlung zustimmt; der Verkäufer ist gegen den Gebrauch gefälschter Kreditkarten geschützt.

zelf zou ik het doen als RVS-gps, die is persoonlijk een Gs recent wezen halen in Bayern. aanhanger achter de auto en een dag ervoor uit trekken. kun je gelijk proefrit maken. zo heb je hooguit een paar tanks benzine verkwanseld mocht het helemaal nix zijn :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
zelf zou ik het doen als RVS-gps, die is persoonlijk een Gs recent wezen halen in Bayern. aanhanger achter de auto en een dag ervoor uit trekken. kun je gelijk proefrit maken. zo heb je hooguit een paar tanks benzine verkwanseld mocht het helemaal nix zijn :idea:

:stupid:  

Er worden erg veel misleidende advertenties op internet geplaats, NEEM GEEN ONNODIGE RISICO's !!!!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

NrGiZeR

Hmmm, de motor is idd goedkoop, maja kijken en informeren kost nix.

Maar gezien deze info en op andere forums, laat ik me dit voorbij gaan.
Vertrouwde het al niet helemaal in het begin maar wou het toch ff zeker weten.

Had ook een email gestuurd met een aantal vragen en toen kreeg ik weer de eerste standaard mail terug die ik de eerste keer had gehad. Toen was het voor mij over en uit.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Gummi-Kuh

Bij mij ging het als volgt: op een zondagmiddag vond ik op mobile.de precies de GS die ik wilde hebben, stuurde vervolgens een meeltje richting Fulda o.a met vermelding van mijn telefoonnr.
Belde die goeie man mij inderdaad Zondagavond terug, het gesprek duurde zeker een uur waarna ik al een beetje een beeld had van deze particuliere verkoper.We maakten de afspraak dat hij me later in de week(donderdag)nogmaals zou bellen of ik eventueel Zaterdag zou langs komen.In de tussentijd stuurde hij mij ook nog een hele hoop ongecomprimeerde foto's op mijn verzoek met veel detailopname's.Ik had er een goed gevoel bij.Zaterdag's ben ik in mijn koekblik er naar toe gereden(3,5 uurtjes rijden).Tegen de middag was ik er, kreeg meteen een lunch aangeboden en vervolgens zonder meer de sleutels van de GS.
Mocht van hem gaan rijden en het is daar werkelijk schitterend sturen(Rohn-gebergte).Ik natuurlijk gelijk verkocht.Bij terugkomst nog wat onderhandeld over de prijs en zonder ook maar iets aanbetaald te hebben cq getekend te hebben maakte ik de afspraak met hem dat ik hem de volgende week Zaterdag zou komen halen.
Zo gezegd zo gedaan, dus 's morgens de ICE richting Frankfurt, vervolgens nog een andere ICE r. Kassel.Op 't station kwam hij me afhalen en bij hem thuis hebben we het financiele afgehandeld en samen een koopcontractje opgesteld.Ben toen op Duits kenteken teruggereden naar NL want in D wordt de motor afgemeld bij de verzekering hij zou hiermee nog 4 dagen mee wachten.Gelukkig veilig thuis aangekomen en 's Maandags gelijk de RDW in Elsloo gebeld, 3 wkn later had ik mijn kenteken.

Moraal van het verhaal: probeer in ieder geval eerst telefonisch contact te leggen met de verkopende partij zodat je een beeld kunt vormen met wie je te doen hebt.

p.s. ik heb mijn motor op verzoek vd verzekering ook meteen laten taxeren door een erkend taxateur:tussen de taxatie waarde en de door mij betaalde prijs zat 2800,- euri's verschil(in mijn voordeel uiteraard :lol: ).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

NrGiZeR

Leuke biografie, ging mij niet er niet zo zeer om dat ik een nieuwe/andere motor moest hebben, ik zag deze staan en was uitzonderlijk mooi, wannaar ik naar de prijs keek en dacht als dat goed allemaal zuivere koffie is dan heb ik een mooie fiets en krijg ik nog meer terug voor die kawa van mij dan ik voor die betaal. Zodoende ben ik gaan informeren.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Motzippaldy

Citaat van: "Gummi-Kuh"
tussen de taxatie waarde en de door mij betaalde prijs zat 2800,- euri's verschil(in mijn voordeel uiteraard :lol: ).


:worship-cool:  :worship-cool:
Proud on the South  

TTigertje

Mooi dat je een goeie aankoop hebt gedaan!

Maar moet er geloof ik, niet aan denken als je ergens een onbedoeld schuivertje maakt...
Zou er als verkopende partij, bijvoorbeeld niet intrappen om 'n buitenlander op m'n dierbare te laten rijden....
Moet volgens mij een teringzooi aan papierwerk geven.....
(Als ik al zie wat 'n aanrijding in België kan veroorzaken)
(oktober jl. en nog steeds niet afgehandeld...... :? )

Citaat van: "Gummi-Kuh"Ben toen op Duits kenteken teruggereden naar NL want in D wordt de motor afgemeld bij de verzekering hij zou hiermee nog 4 dagen mee wachten.Gelukkig veilig thuis aangekomen

Goed gedaan, dus! :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.