11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

van Gert (Ndagh) die ik had gevraagd te informeren naar de mogelijkheden mbt pocketbiken in Hasselt 8) kreeg ik onderstaande bericht;

CiteerMen kan pocket biken van 18.00h tot 00.00h iedere dinsdag, woensdag en zaterdagavond per sessie is het 14€.

Als we met een groep gaat moet men best 1 week op voorhand reserven.
dankjewel Gert :wink:

dus geef je op dan prikken we een datum;geef ook ff de voorkeur van de dag aan; :wink:  mijn voorkeur heeft de zaterdag?

wie??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Gieskes

Dinsdag no prob, woensdag no prob, zaterdag eens in de 2 weken  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"mijn voorkeur heeft de zaterdag?

Jij wilt zeker nog het cafe in duiken :mrgreen: Geen slecht idee overigens :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Zaterdag :yes6rs:
alleen moet ik om het weekend werken, dus graag de datum beetje op tijd, zodat ik wat kan regelen...
ga trouwens mee voor de gezellie :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

als ik de datum weet....kan ik wat gaan regelen. Onder voorbehoud ga ik mee dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Ikke wil ook wel mee, afhankelijk van de datum/dag. Maar denk niet dat ik ga pocketbiken :roll:

DeWitte

Stel voor over 14 dagen te kijken wie en wanneer en dan een datum te prikken???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Denk dat je beter eerst een datum kunt prikken Dwars, middels een polletje ofzo :?:



waar bemoei ik me weer es mee :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"mijn voorkeur heeft de zaterdag

wie??

:yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Rookie

Pocketbiken lijkt me geweldig. Ik kan altijd wel als ik het een beetje op tijd weet. Zaterdag is wel wat relaxer.

WhomBom

pocketbiken lijkt me ook wel wat  :P   datum maakt me niet zo veel uit, zoals altijd ben ik flexibel...

Moet men nog iets mee nemen? Helm, handschoenen neem ik eens aan, wat nog?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Zaterdag 11 Mrt? of is dat te ver weg?


Ok, i'm in

DeWitte

wat mij betreft Ok? 11 maart dan maar? Ndagh? kan jij wat afspreken daaro? zo rond een uur of 17:00 :?

wie tot nu toe?
-Hakinnen
-Dwars
-Herr Tod
-FZ Ron
-BusaBerke
-Rookie
-Whom Bom
-Ndagh?

en onze supporters
-Angel in Me
-Suzuki-Girl :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Mag Hakki Jr ook mee om te pocketraggen?

als er tenminste niemand bang  is van "klop krijgen' van een menneke van 8  :shock:  :worship-cool:  :mrgreen:  :wink: