11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Mag Hakki Jr ook mee om te pocketraggen?

als er tenminste niemand bang  is van "klop krijgen' van een menneke van 8  :shock:  :worship-cool:  :mrgreen:  :wink:

maak mij niet uit; wel jou verantwoording  :!: :wink: en van mij mag ie ook nog winnen ook 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dat die kleine man maar eens aan de heren laat zien hoe je dat doet dat pocketbiken :wink:

iig ik weet wie ik supporter dan :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

ndagh

Ik kom mee maar weet nog niet of ik wel ga rijden.
Heb die dag namelijk nog een OFF-road cursus voor All-road motoren geboekt.
Zal ook eens vragen wat de miniumum leeftijd is om mee te doen.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Dat die kleine man maar eens aan de heren laat zien hoe je dat doet dat pocketbiken :wink:

iig ik weet wie ik supporter dan :!:


Jah, dan zijn wij de cheerleaders voor de kleine Hakki Jr  :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"Dat die kleine man maar eens aan de heren laat zien hoe je dat doet dat pocketbiken :wink:

iig ik weet wie ik supporter dan :!:


Jah, dan zijn wij de cheerleaders voor de kleine Hakki Jr  :mrgreen:

nix supporteren of cheerleaderen .........

pocketbiken!

jullie mogen natuurlijk wel als kiss-miss optreden nadat mini-Hakki gewonnen heeft :wink:
dan zorg ik voor de champagne
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"Dat die kleine man maar eens aan de heren laat zien hoe je dat doet dat pocketbiken :wink:

iig ik weet wie ik supporter dan :!:


Jah, dan zijn wij de cheerleaders voor de kleine Hakki Jr  :mrgreen:

rij jij niet mee dan?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik heb nog nooit op zo'n ding gezeten.....zelfs nog nooit in het echt gezien. Zou ook niet weten waar ik mijn lange stelten zou moeten duwen  :lol:

Hakinnen

Nou , hij heeft gisteren laten zien hoe het niet moet...

Heeft een nieuwe bike en reed als een oud wijf ermee.

Ging niet bepaald lekker en hij moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe fietske en dat zal wat tijd in beslag gaan nemen vrees ik toen ik 'm gisteren zag stuntelen..

werk aan de winkel dus...

B-Witch

ergens in je nek wellicht :shock:
ik heb ook nog nooit op zo'n ding gezeten, lijkt me trouwens wel eens leuk om te doen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Hakinnen"Nou , hij heeft gisteren laten zien hoe het niet moet...

Heeft een nieuwe bike en reed als een oud wijf ermee.

Ging niet bepaald lekker en hij moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe fietske en dat zal wat tijd in beslag gaan nemen vrees ik toen ik 'm gisteren zag stuntelen..

werk aan de winkel dus...

:whipping: ocherm ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"Nou , hij heeft gisteren laten zien hoe het niet moet...

Heeft een nieuwe bike en reed als een oud wijf ermee.

Ging niet bepaald lekker en hij moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe fietske en dat zal wat tijd in beslag gaan nemen vrees ik toen ik 'm gisteren zag stuntelen..

werk aan de winkel dus...

:whipping: ocherm ;)


Nee hoor.....easy going...


en als ie de volgende keer niet bij de drie snelsten zit mag ie een maand niet afspreken met vriendjes...... :mrgreen:


geintjuh...uiteraard he

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"Nou , hij heeft gisteren laten zien hoe het niet moet...

Heeft een nieuwe bike en reed als een oud wijf ermee.

Ging niet bepaald lekker en hij moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe fietske en dat zal wat tijd in beslag gaan nemen vrees ik toen ik 'm gisteren zag stuntelen..

werk aan de winkel dus...

:whipping: ocherm ;)


Nee hoor.....easy going...


en als ie de volgende keer niet bij de drie snelsten zit mag ie een maand niet afspreken met vriendjes...... :mrgreen:


geintjuh...uiteraard he

:rofl:  Alleen nog maar met vriendjes afspreken die ook pocketbiken.

Wat gaan ze eigenlijk met de superconfex doen ?  Lijkt me echt een superlocatie voor een kart/pocketbike baan. ;) Dat zou relaxed zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"Nou , hij heeft gisteren laten zien hoe het niet moet...

Heeft een nieuwe bike en reed als een oud wijf ermee.

Ging niet bepaald lekker en hij moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe fietske en dat zal wat tijd in beslag gaan nemen vrees ik toen ik 'm gisteren zag stuntelen..

werk aan de winkel dus...

:whipping: ocherm ;)


Nee hoor.....easy going...


en als ie de volgende keer niet bij de drie snelsten zit mag ie een maand niet afspreken met vriendjes...... :mrgreen:


geintjuh...uiteraard he

Hakinnen weet wel, hoe hij dit moet gaan tackelen, om zijn zoon, stap voor stap, op een hoger niveau te brengen, maar het is heel normaal, dat ze twee "stappen" vooruit doen en dan weer 1 teruggaan, ik zeg altijd, je moet ze langzaam maar zeker "kneden", maar altijd zover gaan dat ze het leuk blijven vinden, komt helemaal goed, ben ik van overtuigd, succes.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Wanneer is dat  ? ;)  (heb datum en tijd even in topic titel gezet). Misschien is het handig om de deelnemerslijst ook in de eerste post te plaatsen zodat men niet het hele topic hoeft na te crossen.

Ik weet niet of ik meega, is godver nog een maand weg ;)

..Kan ik wel action sequence piccies oefenen...  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.