11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ndagh heb je gereserveerd voor de 11e mrt om 17:00uur?? :wink:  laat snel iets weten hiero :arrow:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

17:00 is een goeie tijd, ik kan Jr hier desnoods meenemen. De dames ontfermen zich wel over hem terwijl pa aan 't stuntelen is op die mini.

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

B-Witch

Citaat van: "Gieskes"De dames ontfermen zich wel over hem terwijl pa aan 't stuntelen is op die mini.

:wink:

Zou je dat wel riskeren? :twisted:

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Helaas kan ik niet mee op 11 Maart...next time better.. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Ang en ik willen ook wel mee, maar het liefst dan vanaf 18:00 i.v.m. werk.

DeWitte

wat mij betreft ok om 18:00uur. En als Ndagh nou ook nog ff reageerd en reserveerd komt alles goed :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "R-yen"Ang en ik willen ook wel mee, maar het liefst dan vanaf 18:00 i.v.m. werk.

wat mij betreft liever nog iets later, b.v. 19:00 uur, als het kan!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

is da ver?? naar hasselt rijden ?? (erg he, dat ik dat niet weet..)

mischien dat ik met de kids wel ff kom kijken, maar dan moet ik optijd weer weg en vrouwlief ophalen in brunssum...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Een klein uurtje Ron...tenminste vanuit Ubach over Worms

ndagh

Ik heb voor 10 personen gereserveerd.
Als het er meer zijn kun je me dan iets laten weten.

DeWitte

Citaat van: "ndagh"Ik heb voor 10 personen gereserveerd.
Als het er meer zijn kun je me dan iets laten weten.

gert pb me ff als je wil met je telnr aub. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Dus 11 maart Pocketbiken Hasselt  18:00uur !

wie tot nu toe?
-Hakinnen
-Hakinnen Jr.
-Dwars
-Herr Tod
-R-yen
-BusaBerke
-Rookie
-Whom Bom
-Ndagh
-Gieskes?

supporters: Angel-inMe, Suzuki-Girl, Karin, Liekje? Gieskes jr? 8)

10 man rijden dus :wink: Mocht er nog iemand mee willen pocket-biken? laat het ff weten. sta ik me plekkie wel af, rij toch maar voor de lol mee  :wink:

edit; er kunnen 15 man rijden :wink:

Voorstel: Trefpunt parkeerplaats Mc-Donalds Geleen Rond 17:00uur  :?: (van daaruit is het ongeveer 20min rijden)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Misschien dat ik meega om mijn 'moving target' fotografeer abilities te oefenen. :mrgreen:  Krijgen we ook nog circuitfoto's.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

ndagh

Voor de personen die niet weten wat ze mee moeten nemen of hoe het geheel in zijn werk gaat.
Het is altijd handig zijn eigen helm en handschoenen mee te nemen
De meeste mensen rijden met sportschoenen.
Men kan altijd een leren motor pak te dragen maar men kan ook altijd een overal van daar lenen.

We rijden in sessies van 15 minuten met daarna een pauze van 20 minuten. Je kan zelf beslissen hoeveel sessie's je wilt rijden. Je kunt ook altijd karten.

WhomBom

wat loopt zon ding eigenlijk? zijn t gewone 50 cc'tjes? of van die opgefokte 70'ers?  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."