Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Mannen en vrouwen zijn verschillend in denken en doen (gelukkig maar).
Maar hoe zit dat als we het hebben over motoren.
Waar kletsen wij motorvrouwluuj onder mekaar het liefst over?
En hoe hoe denken de heren hierover?

Leuk om eens te weten te komen of de mening van de vrouwluuj  op motor gebied veel afwijkt van die van een man.

stelling:

Vrouwluuj zijn niet zo geintereseerd in PK's, het is hun meer te doen om de functionaliteit :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"

stelling:

Vrouwluuj zijn niet zo geintereseerd in PK's, het is hun meer te doen om de functionaliteit :?:

Ok..maar ze rijden allemaal toch  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

DeWitte

nou ga me niet vertellen dat vrouwen niet ook naar de uitstraling-kleur en type van een motor kieke :? Sommige dames verdenk ik er nog van dat ze bijpassende oogschaduw, lippenstift en string bij de brommert hebben :twisted: jullie gaan ook voor wat je mooi vindt, toch???

Pk's ? tsja :?  zegt me zelf ook niet veel, ga ook meer voor goede rij-  stuureigenschappen, sloten koppel, praktische inzetbaarheid en div opties oftewel; zolang ut maar een Gs build by Beemer is :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ja we kijken ook wel naar functionaliteit, je moet er als vrouw mee wegkomen, maar eigenlijk geld dat ook voor mannen aangezien die er ook zijn met korte beentjes... om maar wat te noemen.

Zeker kijken "wij vrouwen" ook naar kleur, vormgeving en het hele pakketje natuurlijk ;) dus ook pk's aangezien die nu wat weinig aanwezig zijn :roll:

Ik heb niet gekeken of ie wel bij mn oogschaduw, lippenstift, string etc past... Maar daar kun je die atributen ook op aanpassen :idea: (niet dat je dat ziet met een motorpak en helm...)

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Pk's ? tsja :?  zegt me zelf ook niet veel, ga ook meer voor goede rij-  stuureigenschappen, sloten koppel, praktische inzetbaarheid en div opties

zo zie ik dat dus ook, maar alleen die opties, die zeggen me niks.

de kleur maakt in feite niet veel uit, uitstraling weer wel :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Pk's ? tsja :?  zegt me zelf ook niet veel, ga ook meer voor goede rij-  stuureigenschappen, sloten koppel, praktische inzetbaarheid en div opties

zo zie ik dat dus ook, maar alleen die opties, die zeggen me niks.

de kleur maakt in feite niet veel uit, uitstraling weer wel :yes6rs:

?? Hoe kunnen jullie dan communiceren naar elkaar wat voor een motor jullie hebben gekocht ?   :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"de kleur maakt in feite niet veel uit

maw.?? als ze "Roze" moteren zouden bouwen kocht je deze ook???  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Die zijn er toch :?:
maar mooi Roze is niet lelijk, en valt wel op!
dus ook nog veiliger ook, praktisch he? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"de kleur maakt in feite niet veel uit

maw.?? als ze "Roze" moteren zouden bouwen kocht je deze ook???  :roll:


Powered by Suzuki :angel:

Proud on the South  

B-Witch

Zie hier het bewijs, mooi Roze is niet lelijk :lol:  :twisted:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Hou je vast aan je stoel want je valt er af van het lachen... powered by the one and only BMW :rofl:



:rofl:





Lekker roze is niet vies of wat was dat nog eens? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


t_rex1970