Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Ik zeg hier liever niets op.... Maar lach me liever kapot!!  :yes6rs:

http://www.youtube.com/watch?v=OrI3GjiS2Sk

B-Witch

Citaat van: karz op 11 augustus, 2009, 09:03:52
Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13

Rijgedrag op de weg, daar gaat het om, en daar kunnen mannen nog wat van leren......


Precies, alleen de criteria van 'rijgedrag op de weg' is veilig van A naar B komen.  Dan kan ook als je hem in de 1 zet en vervolgens voorruit bolt op de startmotor. Dat je een heel dorp gek maakt met je gekloot doet er niet toe.
Daarom hebben dit soort onderzoeken geen waarde.

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13
en ja dit had ik verwacht, mannen zullen zich nooit gewonnen geven in deze strijd, typisch man.  :-X

Als je met deze strijd , dit onderzoek bedoeld:
Ik geef me wel gewonnen als je goed leest. Jullie doen het vast beter qua 'rijgedrag op de weg' , want als je niet te hard rijdt , in 90 graden houding achter het stuur zit , goed kijkt , 1 km voor het stoplicht/afslag van het gas afgaat etc. dan krijg je daar punten voor.
Alleen, tja .. dat is jammer :mrgreen:


Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13
Vergeet daarbij niet Karz, dat mannen en vrouwen precies hetzelfde rijexamen moeten afleggen, incl alle bijzondere verrichtingen  :roll:

Ja en ?  een paar van die bezondere verrichtingen mogen foutgaan , dus do the math. Keurig rijden op de weg allemaal ok, nu de verrichtingen, vooruit het parkeervak lukt nog net, keren op de weg.. fuckup ... bocht achteruit .. fuckup .. even wat traantjes en naar huis met een rijbewijs.

Ik heb ook liever alleen vrouwen op de weg, veel veiliger.
Alle mannen met de fiets, dan is nog maar de helft parkeerplek nodig. Dan kunnen de vakken 2x zo groot gemaakt worden en blijft de lak ook heel .



Wanneer wordt jij eens wakker Karz, en realiseer je je dat vrouwen er niet meer komen bij het CBR met een veel te korte minirok of wat zielig gejank?


Maar om jou je zin te geven: vrouwen horen achter het aanrecht en vooral zich niet te bemoeien met zaken zoals autorijden :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 12:22:05

Wanneer wordt jij eens wakker Karz, en realiseer je je dat vrouwen er niet meer komen bij het CBR met een veel te korte minirok of wat zielig gejank?


Niet alle vrouwen nee, 't moet wel een beetje ogen  :-X

Oh ..  :shock: nu ben ik wakker,  heb je daar cijfers van om die bewering te staven ?  Ik ook niet voor de mijne overigens, maar wat heeft dat te maken met wakker worden ?

Ik zal ook op die trein springen dan.. Wordt eens wakker Suzuki Girl  :dunno: en realiseer je je dat vrouwen er wel komen bij het CBR met een veel te korte minirok en wat zielig gejank?  Zo , heb ik nu een punt ofzo ? :confused:
 
Maar je hebt nu meteen een ander punt te pakken waardoor zo'n onderzoek rammelt.  Wat is de leeftijd van de geteste personen ?
Mijn vrouw rijdt beter dan mijn moeder for sure.. Sterker nog , mijn vrouw rijdt beter dan mij .. ze kan alleen niet fileparkeren..


Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 12:22:05
Maar om jou je zin te geven: vrouwen horen achter het aanrecht en vooral zich niet te bemoeien met zaken zoals autorijden :roll:

Alleen een vrouw kan de sprong maken van een discussie over de uitslag van een brak onderzoek naar zo'n zin.
Compleet irrelevant en beside the point.
Zal wel weer iets met emoties zijn ofzo..
Dan laat maar..


sometimes the same is different, but mostly it's the same.


Joepie1958

Ik vind dat dit een vrouwluuj motorpraat topic is.
Heren, als jullie commentaar hebben, doe het dan opbouwend, anders lijken we wel moslims, jij zijn vrouw, jij zwijgen :-X

Er was een echtpaar dat 40 jaar getrouwd................................ :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


karz

Neu , ik niet, dit wordt weer zoiets waar mensen 3 steekwoorden lezen in een tekst en daar een conclusie uit trekken om daar vervolgens een of ander laf algemeen witte brood libelle wijsheidswijzer statement op moeten loslaten.

pff alles wat ik zeg is , zo'n onderzoek is bullshit en vrouwen kunnen lekker niet inparkeren  :nana9oi:

Wat dat met de Islam te maken heeft :dunno:

Wel een mooi bruggetje trouwens als we het toch algemeen gaan trekken., als vrouwen en mannen gelijk zijn, of vrouwen beter zelfs...
Hoe kan het dan dat vrouwen er zo bekaaid eraf komen in de Islam ?
Ik bedoel, als je gelijk of beter bent laat je je toch niet doen of wel ?
Je zou dan toch bijna zeggen dat vrouwen gedwongen worden..maar hoe kan dat dan ? Ze zijn toch gelijk ?

He..watblief ?  oh, ze zijn alleen gelijk in westerse beschavingen .. maar hoe kan dat dan ? Hebben die vrouwen meer spierweefsel of een andere botstructuur ?  Oh , dat hebben we met z'n allen ooit besloten en nu houden we dat via regelgeving (en subsidie :roll:)  in stand.
Oh .. tja dan zijn ze gelijk ... tot het geld op is .. of de beschaving valt.

Ik zit er niet mee hoor, ik vind het prettig zo. Het heeft ook z'n voordelen. Ik vind het alleen eng dat sommigen door de conditionering de realiteit uit het oog verliezen. En dat geldt ook voor mannen. Het is allemaal leuk en aardig als het je tijd duurt , maar owee when the shit hits the fan.

Citeer
We interrupt this program with a special bulletin:
America is now under marshall law.
All constitutional rights have been suspended.
Stay in your homes.
Do not attempt to contact love ones, insurance agent or attorney.
Shut up.
Do not attempt to think or depression may occur.
Stay in your homes.
Curfew is at 7 PM sharp after work.
Anyone caught outside of gates of their suveillance sectors after curfew
will be shot.
Remain calm, do not panic.
Your neighborhood watch officer will be by to collect urine examples in
the morning.
Anyone gaught intefering with the collection of urine examples will be
shot.
Stay in your homes, remain calm.
The number one enemy of progress is questions.
National security is more important than individual will.
All sports broadcasts will proceed as normal.
No more than two people may gather anywhere without permission.
Use only the drugs described by your boss or supervisor.
Shut up, be happy.
Obey all orders without question.
The comfort you demanded is now mandatory.
Be happy.
At last everything is done for you
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: karz op 11 augustus, 2009, 08:30:34
Gaan we weer...

Wat is een bestuurder ?

Gaat het om lief alle verkeersregeltjes volgen goed kijken , misschakelen en iedereen ophouden , women rule.
Gaat het om simpelweg de auto ergens neerzetten voor de deur ipv van 3 straten verderop omdat daar nog een strook van 100 meter vrij was, men rule.

In dit soort onderzoeken wordt er niet gekeken naar voertuigbeheersing, omdat dat niet belangrijk is voor de verkeersveiligheid, toch hoort dat wat mij betreft ook bij de eigenschap van een goede bestuurder.  Je kan 100x je auto laten afslaan , dan slaag je nog bij het CBR, als je maar kijkt als je wegrijdt :roll: .




Volgens mij ken jij mijn beide buurvrouwen, zowel moeder als dochter, één meter terugstoten lukt niet, dan inderdaad enkele straten verder parkeren.
Ze wonen trouwens drie straten verder als hun zaak naast mij.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

wat maakt het uit welke sekse beter rijd...wat heet beter rijden ? Keurig de regels volgen en je netjes aan de snelheid houden en als iemand een fout maakt niet weten hoe hierop te reageren want je rijd toch volgens de regels....

Ik zit elke dag veel op de weg, en zie genoeg. Ik heb geen onderzoek nodig. Ik zie fouten gemaakt door verschillende catogorien en kan al vaak zien aan de fout of aan het gestuntel wat voor bestuurder het is. Heb het uiteraard ook wel eens mis.

Er was eens iemand die zei dat vrouwen beter rijden omdat deze minder ongelukken hadden, tja, logisch als je bedenkt dat 70 tot 80 procent van de bestuurders man is. Logisch omdat de meeste grote ritten door een man worden afgelegd.
Procentueel kwam het eropneer dat vrouwen minder ongelukken hadden, maar wel meer ongelukken veroorzaakte. Ik vind helaas de bron niet meer, is te lang geleden zeker.

Tja, en wat betreft dat mannen niet willen toegeven...de vrouw hier in kwestie geeft ook niets toe  :mrgreen:

tjuus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#162
interessant..en amusant
afgezien van het feit of vrouwen al dan niet beter rijden dan mannen ..
want daar moet je in dat geval van af zien omdat je niet weet:
-wat is "beter rijden" en hoe onderzoek / beoordeel je dat?
- wat de waarde is van het onderzoek / is dat universitair onderzocht of is dat omdat de "Margriet" een "onderzoekje" heeft gedaan..

wil ik ff inhaken op gelijkheid tussen vrouwen en mannen

natuurlijk zijn ze niet gelijk, er zijn aanzienlijke verschillen in lichaam en er zijn zeer aanzienlijke verschillen in hersenfunctie (makkelijker gezegd..in doewijze en denk wijze)

of de vrouw gelijk is aan de man..in "rang" is moeilijker te beantwoorden denk ik..
daarvoor moet je én de feiten erbij pakken en terugkijken in de geschiedenis

Als je alle levende wezens van vlees en bloed (waar wij ook bij horen en waarschijnlijk de meest intelligente van zijn) bekijkt kom je al gauw tot de conclusie dat er in ca 95% van de gevallen de man de leidende rol heeft en het voor het zeggen heeft..
er zijn slechts enkele diersoorten waarbij de "hogere rang" en daarbij horende privileges voor "het vrouwtje"zijn weggelegd.  
Sterker nog , in veel gevallen worden "het vrouwtje" slechts getolereerd omdat..ze vaak de rol van "voedselvoorziener" heeft en bovendien voor nakomelingen kan zorgen.  het vrouwtje heeft dan dus een "verzorgende rol' en hoort erbij..omdat ze onmisbaar is..

Het blijft echter zo dat de leidende , dus heersende rol, bij het mannetje ligt.. alfa reu!

Ga je dat vertalen naar de mens..dan kom je er kijkende naar de geschiedenis wederom achter dat de rol van de vrouw eigenlijk altijd belangrijk is geweest maar dat mannen eigenlijk altijd hoger in hiërarchie stonden..
de vrouw heeft van oudsher de rol gespeeld van kinderen baren en grootbrengen, voedselvoorziening  / bereiden, wederom.."een zorg functie dus".
dat was al zo ten tijde van de oertijd en is heel lang zo gebleven..

de vent is de baas..
kerels waren ook altijd de leider, in alle grote gebeurtenissen , veldslagen, oorlogen waren het mannen in leidende positie en mannen die geschiedenis schreven..
heel simpel bijvoorbeeld van alle presidenten van de usa was er nooit één van het vrouwelijke geslacht.
hoeveel vrouwen zag je 60/50/40/30 jaar geleden in de politiek? of in leidende posities in het bedrijfsleven?
weinig toch
en vraag je dan meteen af waarom er dat weinig waren?  omdat de vrouw zich schikte in haar "mindere" positie in de hiërarchie ?  of omdat de vrouw zich niet wilde schikken in de hiërarchie maar de macht niet had om tot gelijkheid te komen?  of omdat de man zijn plaats in de hiërarchie bleef opeisen en de vrouw niet als gelijkwaardig wilde zien?

ongetwijfeld was het zo dat de vrouw zich schikte in haar "mindere / niet gelijkwaardige rol".
De mannen hadden de macht en namen de beslissingen>
Vormen van macht die gebaseerd zijn op hiërarchie zijn in feite allemaal bevoegdheden.
De vrouw stemde er dus in toe dat de man de macht en het gezag had.
In feite zou je dus kunnen zeggen dat het de vrouw aan invloed en overtuigingskracht ontbrak om haar gelijke positie te kunnen claimen

tot..
ten tijde van de jaren 60 begon de emancipatie op te komen en begonnen vrouwen (imo overigens terecht) hun gelijke positie tov mannen te claimen en e.a heeft ervoor gezorgd dat heden ten dage de vrouw qua rechten, plichten en ook qua positie volledig gelijk is aan de man
hetgeen een goede zaak is

echter, dat is niet zo omdat de vrouw die plaats verworven heeft, maar omdat de man dat getolereerd heeft, er mee ingestemd heeft  en toestaat.
vrouwen hebben weliswaar hard gevochten voor die verworven rechten maar als wij kerels het niet hadden toegestaan, was het niet gebeurt he

en ik ben het met karz eens in zijn voorbeeld van de islam
waarom komen de vrouwen in die cultuur er idd zo bekaaid van af..dat is niet omdat ze gelijk zijn aan mannen daar.  neen , dat is omdat ze niet als gelijk worden gezien / beschouwd en blijkbaar volstrekt berusten in hun rol als "mindere".
Ook islam vrouwen zullen ongetwijfeld strijden voor een betere positie en meer rechten, wellicht zelfs wel harder als de westerse vrouw ten tijde van de emancipatie.. maar er wordt slechts mondjesmaat resultaat en verbetering gerealiseerd, omdat de islam-man dat slechts mondjesmaat toestaat

waarom zijn westerse vrouwen dan wel beter af..dat is imo niet omdat zij beter of sterker zijn zijn dan islam vrouwen maar omdat wij kerels er een beetje relaxter mee omgaan en de vrouw dezelfde rechten geven als we zelf hebben.
wij toleren de vrouw op gelijke positie blijkbaar

dus wie bepaald uiteindelijk de positie van de  vrouw...de man

wie kan er dan beter rijden? de man of de vrouw?
dat maakt allemaal niks uit  / doet totaal niet ter zake, want aangezien wij mannen de dienst uitmaken zeggen we gewoon dat wij beter zijn en zelfs als dat niet zo is..is het dus wel zo..omdat wij dat zeggen.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

conclusie:
vrouwen zijn niet gelijk aan mannen, niet lichamelijk,niet geestelijk
- vrouwelijke gelijke positie dan mannen?  ja..maar slechts als de man dat toestaat van oudsher, in dierenrijk en in "mensenrijk" .  
- kunnen vrouwen beter rijden dan mannen?  neen , natuurlijk niet, volstrekt onzin, het onderzoek zal wel gedaan zijn door een feministische troela in haar streven naar betere positie  :-X


aan de andere kant..om de term hiërarchie en macht nog even aan te halen
Er is iets wat vrouwen hebben en wat wij kerels niet hebben..en dat is de macht der schaarste.
simpel gezegd..als ik de vrouw ben..en jij bent de man,en ik (de vrouw) heb iets wat jij graag wilt hebben..dan heb ik de macht over jou en sta ik op dat moment hoger in hiërarchie.
en wat hebben alle vrouwen?  net datgene wat alle kerels graag willen hebben toch?! hahahahaha...

dus wat dat betreft zijn ze niet eens gelijk aan ons kerels maar zelfs een trede hoger.
de slimmen onder hen buiten dat uiteraard volledig uit..goedzo! gelijk hebben ze

niet te serieus nemen overigens he..bovenstaande..had ff niks te doen dus gooi wat olie op het vuur  ;)

Timeeh


Yvil

 :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:



:haildaking:





                      :mrgreen: