‘Gatlin-gun’ uitlaat

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2006, 17:48:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Machinegeweer uitlaten  8)



Deze uitlaten zijn uniek daar de uiteinden worden gevormd door een set van machinegeweer lopen die net als een Gatlin-gun ronddraaien. De draaisnelheid is variabel en afhankelijk van het toerental van uw motor. De 'Gatlin-gun' is ontworpen om op vrijwel iedere motorfiets te passen als slip-on. Alles wat nodig is zijn uitlaatbuizen 3,81 cm of 6,35 cm waar ze op gemonteerd worden. Verder moet er grofweg 12,7 cm vrij zijn om de Gatlin-gun uitlaat in te passen. De Gatlin-gun uitlaten bevatten een soort turbine systeem waardoor de draaisnelheid afhankelijk is van de snelheid waarmee de uitlaatgassen aangevoerd worden. Voor meer informatie kunt u terecht op www.motorcycle-makeup.com of telefonisch op het nummer (+31)(0)644 028 346.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Lelijk, dom, 'lup neet' ... afgekeurd :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

leuk voor op een scooter  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Echt leuk  :D
Past goed bij de uitlaat die ik onder de auto heb liggen, met blauwe LEDjes en zo'n 'turbinewiel' in de uitlaatopening. Het turbineeffect werkt echt supergunstig mbt het afvoeren van uitlaatgassen. Het is niet voor niets dat ze die in de superbike etc ook gebruiken.  :?
Grepke  8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

:D Ik moet de maten even weten :D

:twisted: Kan ik een zending kogels bestellen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Machinegeweer uitlaten  8)


dit is zóó fout !!  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

:rofl:    ook dat hey yoe van Hendrix eronder.

Wat een tuuuup !!!  :thatsgay:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Wedden dat ze niet TUV-gekeurd zijn?  :rofl:

Steefke™

:shock:  ik zou hem nog niet op mijn rollator willen hebben
Smells like rubber

Youp

opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"een beetje jammer...

:)}

Indd! Héél erg jammer zelfs :mrgreen: