Hoofdmenu

Zolder op de schop

Gestart door Busaberke, 07 februari, 2006, 22:20:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Wat er precies allemaal staat te gebeuren is mij niet duidelijk, maar er wordt i.i.g. flink "aan de weg getimmerd"  8)  (eindelijk)


de chicane schijnt verlegd te worden


uitzicht vanaf de Sacramentsheuvel


hopelijk worden die @#$%^&* curbstones hier ook verwijderd!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Super!!!! De chicane voor de sacrementsheuvel wordt sowieso een hele langzame. Ze willen de snelheid eruit hebben op de heuvel. Dit ivm de veiligheid. Voorheen kon je er nog behoorlijk hard doorheen, wat een hoge snelheid op de heuvel tot gevolg had. Ik ben zeer benieuwd naar de Bianchi bocht. Dit vond ik persoonlijk altijd het gevaarlijkst. Daar liet ik bewust wat liggen.

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Super!!!! De chicane voor de sacrementsheuvel wordt sowieso een hele langzame. Ze willen de snelheid eruit hebben op de heuvel. Dit ivm de veiligheid. Voorheen kon je er nog behoorlijk hard doorheen, wat een hoge snelheid op de heuvel tot gevolg had. Ik ben zeer benieuwd naar de Bianchi bocht. Dit vond ik persoonlijk altijd het gevaarlijkst. Daar liet ik bewust wat liggen.

De chicane onder aan de sacramentsheuvel is dus een pak sneller geworden, je kunt er eerder op het gas aangezien het meer een rechtdoorstekertje geworden is. Het asfalt is super, mooi strak en vlak maar nog behoorlijk glad. Eerst moet er eens een regenbui overheen om het schoon te spoelen maar gelukkig hebben we het vandaag droog gehouden.

De eercte circuitdag van 2006 was top :!:  

Op naar 15 mei!! :thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R