MFL voor het goede doel naar Dakar? globetrotters gezocht

Gestart door DeWitte, 08 februari, 2006, 18:45:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Amsterdam-Dakar Challenge 2006. je kunt nog inschrijven voor 2006 trouwens, voor info sjek Amsterdam Dakar

nou had ik weer een ideetje; Een MFL evenement; dus samen een (of 2) geschikte motorfiets(-en) (mag max 500 euro p.st. kosten) zoeken en prepareren. 2 geschikte MFL-ers erop  8) sponsors vinden we ook nog wel en die voor het goede doel naar Dakar namens MLF laten reizen. mss ook een volgauto mee laten reizen.

Filmpje

kost dus net nix, alleen inzet en beetje vrije tijd?

ook zeker weer een klote idee :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

zeker geen klote idee!
tell us more, more....  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

mss niet deze editie, maar bijv. klaar zijn voor 2007? ff kijken wie er mee wil doen 8)  8)

De uitdaging; ut mag niks kosten dus motor(-en)/onderdelen bij elkaar schrapen (die wordt daar terplekke geveild voor het goed doel) en aan de slag??

En samen sponsoren zoeken voor de reis (benzine/onderdak en proviand en terugreis per vliegtuig)  :idea:

wie??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"mss niet deze editie, maar bijv. klaar zijn voor 2007? ff kijken wie er mee wil doen 8)  8)

De uitdaging; ut mag niks kosten dus motor(-en)/onderdelen bij elkaar schrapen (die wordt daar terplekke geveild voor het goed doel) en aan de slag??

En samen sponsoren zoeken voor de reis (benzine/onderdak en proviand en terugreis per vliegtuig)  :idea:

wie??

Ach waarom ook niet, ik regel wel wat gesponsorde xenonverlichting voor er op  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

count me in! desnoods pak ik n semesterke vrij van school  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gieskes

Citaat van: "Dwars"en 50 liter spriet mss?? :wink:

50 ltr diesel auch goot? Ich hub een tankkaart allein veur diesel  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009