ongelijke strijd? enne tips welkom.....

Gestart door DeWitte, 15 februari, 2006, 13:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Yep datum is gepland  8)  2e week van juni  :yes6rs: na de pinksteren dus als alle familie's met sleurhutten en kiddo's weer thuus zijn.

vrij baan voor herr Sjeelski en Dwars :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Yep datum is gepland  8)  2e week van juni  :yes6rs: na de pinksteren dus als alle familie's met sleurhutten en kiddo's weer thuus zijn.

vrij baan voor herr Sjeelski en Dwars :twisted:

sow, nog maar een weekje of 9 en dan zit t er alweer bijna op  :(

anyway, busa staat alweer shiny en bright in de garage en eerste kilometertjes van het jaar op de nieuwe bandjes (MPP hpx) zitten er alweer op, begint nu echt te jeuken (om weer hele weekenden te rijden)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

"midlife-crisis tour" werd deze trip van sjeelski en mij door een "vriend" genoemd :?

of we dan toch avonturen gaan beleven??? :twisted:  :twisted:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

13 days and counting : vandaag met sjeelski plannen gemaakt : alla eigenlijk helemaal geen :mrgreen:

hij laadt die boterhammendoos op z'n stuur helemaal vol routes, passen en hotels/pensions :mrgreen: We rijden tegen zonsopgang weg rond 05.30uur de 1e dag, autobahn tot aan Baden-Baden (+/- 380km)
Vanuit Baden-Baden nemen we de Schwarzwaldhochstrasse en zakken zo af ri bodensee (drielandenhoek Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland) teller zal eind vd 1e dag op ongeveer 750 staan 8) Daar wordt het tijd voor een vette schnitzel mit pommes und mayo  :P en een slaapplekje voor ons en de bikes zoeken. Uiteraard aftoppen met een flessie Vino of een pintje :wink: en de rest van de dagen zien we wel :twisted: Nix definitiefs afspreken iig of perse willen doen. we zien wel als er maar bochten en passen in voorkomen :wink:

Man heb ik er zin aan :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hier een filmke guys om in de stemming te komen...Passo Giovo Italy :wink:

http://www.motor-magazine.nl/detail.asp?id=896
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

keuken gewit-check
hal/trappenhuis gewit-check
woonkamer gewit-check

:lol:
klepkes- check
remmen-check
remvloeistof-check (ververst)
bougies-check (nw Brisk gemonteerd)

list to do:
verse Bel-ray en filter
verse annakee's
onderbroeken strijken
shag inslaan
creditcard oppoetsen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Okay, hier een tip van mij:

PAS OP VOOR VALLEND GESTEENTE!

CiteerHet bord dat waarschuwt voor vallend gesteente is misschien wel de merkwaardigste van alle verkeersborden. Wat moet je nou met die waarschuwing? Omhoog kijken in plaats van naar de weg? Slalommen? Gas geven? Een goede helm opzetten?

Het aangekondigde onheil is zo ongrijpbaar, dat bidden misschien nog wel de beste oplossing is. Maar dan wel krachtbidden, want 60 kuub gesteente laat zich niet zomaar van richting veranderen. Deze tip komt echter te laat voor de inzittenden van de personenauto die gisteren op de Zwitserse A2 bij de St. Gotthardtunnel werd getroffen. Zij overleefden de klap niet.



Update: Doordat de A2 tussen Basel en Milaan tot zeker vrijdagmiddag gesloten blijft, kan het voor de pinkstervakantiegangers weleens een grote puinhoop worden, laat de ANWB weten.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Okay, hier een tip van mij:

PAS OP VOOR VALLEND GESTEENTE!

CiteerHet bord dat waarschuwt voor vallend gesteente is misschien wel de merkwaardigste van alle verkeersborden. Wat moet je nou met die waarschuwing? Omhoog kijken in plaats van naar de weg? Slalommen? Gas geven? Een goede helm opzetten?

Het aangekondigde onheil is zo ongrijpbaar, dat bidden misschien nog wel de beste oplossing is. Maar dan wel krachtbidden, want 60 kuub gesteente laat zich niet zomaar van richting veranderen. Deze tip komt echter te laat voor de inzittenden van de personenauto die gisteren op de Zwitserse A2 bij de St. Gotthardtunnel werd getroffen. Zij overleefden de klap niet.



Update: Doordat de A2 tussen Basel en Milaan tot zeker vrijdagmiddag gesloten blijft, kan het voor de pinkstervakantiegangers weleens een grote puinhoop worden, laat de ANWB weten.

Ik las het al in de krant :shock: denk niet dat een gebed, helm of wat dan ook helpt als je deze kiezelsteen in je oog krijgt :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"nog 7 nachtjes slapen 8)






Stelvio piccies!
En het goede nieuws is dat ie vandaag geopend is(1-6-2006), was al enkele dagen open vanaf de Bormio-zijde maar nu dus ook van de andere kant(alleen ligt die webcam daar al een paar dagen eruit :twisted: )
http://webcam.popso.it/stelvio.php?PASSOEST
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Karin

Marcel en Hub, neem jullie camera's mee, want wij willen hier een verslag en piccies zien. Ik ben jaloers......

Mounty

Colega is vandaag vertrokken, ook daarnaartoe. Verslag hoor ik dinsdag, mischien ook met tips..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Welke tips verwacht je dan Ron??  :?

ik kreeg een waardevolle Imo :idea: ; je ABS uitschakelen op slechte wegen bij een Up-tempo afdaling: je remweg kan er (onnodig) langer door worden, doordat het ABS telkens ingrijpt op losse ondergrond die je veelal in Italie in de alpen tegenkomt (merk je gelijk als je de grens overgaat aan het slechte wegdek dat daar aangeland bent). :? Tsja en als je remweg langer wordt tijdens een de afdaling zou je zo ffkes in je broek kunnen poepen als je voor de haarspelbocht de snelheid er niet uitkrijgt. :shock:  :shock:

Dus omhoog ABS aan en bergaf (op slecht wegdek en bij bovengemiddelde :mrgreen: snelheid) ff uitschakelen. Is wel alleen mogelijk bij de Gs en de S zoals ik laats van May-day mocht leren. De 1e serie Pan European daar kon het ook bij, de nieuwe weet ik niet :wink:

Nog iemand die dit al wist??: mijn huidige motor is me eerste met ABS en kan me bij het relaas wel wat voorstellen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"Welke tips verwacht je dan Ron??  :?

ik kreeg een waardevolle Imo :idea: ; je ABS uitschakelen op slechte wegen bij een Up-tempo afdaling: je remweg kan er (onnodig) langer door worden, doordat het ABS telkens ingrijpt op losse ondergrond die je veelal in Italie in de alpen tegenkomt (merk je gelijk als je de grens overgaat aan het slechte wegdek dat daar aangeland bent). :? Tsja en als je remweg langer wordt tijdens een de afdaling zou je zo ffkes in je broek kunnen poepen als je voor de haarspelbocht de snelheid er niet uitkrijgt. :shock:  :shock:

Dus omhoog ABS aan en bergaf (op slecht wegdek en bij bovengemiddelde :mrgreen: snelheid) ff uitschakelen. Is wel alleen mogelijk bij de Gs en de S zoals ik laats van May-day mocht leren. De 1e serie Pan European daar kon het ook bij, de nieuwe weet ik niet :wink:

Nog iemand die dit al wist??: mijn huidige motor is me eerste met ABS en kan me bij het relaas wel wat voorstellen:


:shock:  kun je geen kwikschakelaar in je ABS syssteem bouwen zodat ie zelf schakelt  :idea:  :mrgreen: