ongelijke strijd? enne tips welkom.....

Gestart door DeWitte, 15 februari, 2006, 13:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:shock:

ik ga het iig uitproberen  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

dacht meer in de richting van leuke cafeetjes etc...gezien dat Dwars daar niet vies van is... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

:mrgreen: Vanaf woensdag 18-22 graden in ons aanvalsgebied :twisted: en droog: jaja je krijgt wat je verdient :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars":mrgreen: Vanaf woensdag 18-22 graden in ons aanvalsgebied :twisted: en droog: jaja je krijgt wat je verdient :wink:

al goed dat je met mij meegaat dan anders wast regen, regen, regen :mrgreen:

anyway, koektrommeltje zit volgepropt met routes en zo'n beetje alle passen ,  vstrom is vanmorgen gehergeprogrammeerd (leuk scrabblewoord) dan nog tandenborstel inpakken en wegwezen

ik heb dr zin an!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars":mrgreen: Vanaf woensdag 18-22 graden in ons aanvalsgebied :twisted: en droog: jaja je krijgt wat je verdient :wink:

al goed dat je met mij meegaat dan anders wast regen, regen, regen :mrgreen:

anyway, koektrommeltje zit volgepropt met routes en zo'n beetje alle passen ,  vstrom is vanmorgen gehergeprogrammeerd (leuk scrabblewoord) dan nog tandenborstel inpakken en wegwezen

ik heb dr zin an!!

mss dat we woensdagmiddag al weg kunnen :wink: maar ff sjekken thuis (ja op m'n knieën bedelen bedoel ik dan eigenlijk :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars":mrgreen: Vanaf woensdag 18-22 graden in ons aanvalsgebied :twisted: en droog: jaja je krijgt wat je verdient :wink:

al goed dat je met mij meegaat dan anders wast regen, regen, regen :mrgreen:

anyway, koektrommeltje zit volgepropt met routes en zo'n beetje alle passen ,  vstrom is vanmorgen gehergeprogrammeerd (leuk scrabblewoord) dan nog tandenborstel inpakken en wegwezen

ik heb dr zin an!!

mss dat we woensdagmiddag al weg kunnen :wink: maar ff sjekken thuis (ja op m'n knieën bedelen bedoel ik dan eigenlijk :oops: )


weet niet hoe ie t klaargekregen heeft maar feit is wel dat morgenmiddag omstreeks 17.30 de MFL recalcitrance tour 2006 van start gaat in t bronsgroen van ees........ laten we ons eerst nog met lekker eten verwennen door P, effe op de pot en dan gas erop!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

alé..veul plezier gewenst,..zal wel lukken
en laat je er niet af rijden door da beemerke he..

:wink:

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"weet niet hoe ie t klaargekregen heeft maar feit is wel dat morgenmiddag omstreeks 17.30 de MFL recalcitrance tour 2006 van start gaat in t bronsgroen van ees........ laten we ons eerst nog met lekker eten verwennen door P, effe op de pot en dan gas erop!!

ben toch zeker wijd en zijd bekend vanwege mijn sociale en communicatieve vermogen en fluwelen aanpak :mrgreen: zeker bij vrouwen is dit allombekend en die draai ik dan ook om me vingertje :lol:

toch beetje vreemd die beiden miepen van me achterlatend voor ut eerst weer sinds lange tijd :? mja alcohol zal 's avonds veel moeten compenseren  :wink: ; ga nl echt niet lepeltje lepeltje met die bolle liggen :mrgreen:

en @ Hakinnen, Sjeelski mag met zijn toverdoos voorop en afgesproken is als ik op z'n achterlempke zit te duwen, ut dus te langzaam gaat :mrgreen: (wil me 3e, 4e , 5e en 6e versnelling ook gebruiken)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

wel geen ruzie maken als de 2 verstandigsten op MFL weg zijn he :rofl:

(moet er zelf om lachu  :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Heel veel fun jullie twee!!
Doe voorzichtig, we willen jullie wel allebei graag heel trugzien :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"alé..veul plezier gewenst,..zal wel lukken
en laat je er niet af rijden door da beemerke he..

:wink:

dat kmt wel goed, zullen sowieso een leuke paar dagen worden (als die kleine met zn grote mond niet na 2 dagen al niet meer te genieten is vanwege t gemis van zn 2 vrouwen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

wat zuipt zon v strom? anders kun je misschien beter een kannetje meenemen, aangezien die tractor n 30L tank heeft  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Citaat van: "Dwars"wel geen ruzie maken als de 2 verstandigsten op MFL weg zijn he :rofl:


Komt goed, we zullen het vast wel overleven.....Enjoy!