Hoofdmenu

Truc de la Akrapovic

Gestart door Schmetzke, 17 februari, 2006, 11:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke


DeWitte

:shock: en het verhaal erachter???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Het systeem dient als demping van het geluid, met behoud van het vermogen van een open demper. Dit aangezien het geluid voor de 2006 GP-MX op max 95 dB is gesteld.

Dat buiske vergroot het opp. van de voorbocht waardoor de koeling van de uitlaatgassen beter zal zijn. Door afkoeling van de uitlaatgassen wordt de dichtheid kleiner waardoor de "knal" zal afenemen.

Het is dus gewoon een opgelast stukske buis, waar geen gassen doorheen stromen, maar wel (koude) buitenlucht welke zorgt voor de afkoeling.

Het ziet er niet uit vind ik, maar wel een goede oplossing  :!:

karz

Cool idee,

Ik weet niet of het zo veel zoden aan de dijk zet.

Wel als je last van backfires hebt, kun je misschien je uitlaat zo koel krijgen dat die onverbrande benzine wat in de bocht zit niet onsteekt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

maak er dan gewoon koelvinnen op  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"maak er dan gewoon koelvinnen op  :?

mhoa , Zijn 2 koelvinnen die in elkaar over gaan. Als je die motor ooit op je cadaver krijgt (want daar is ie voor gemaakt), dan heb ik liever zo'n buisje op mijn borstkas drukken dan een paar koelvinnen in mijn pens.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"maak er dan gewoon koelvinnen op  :?

Zie http://www.akrapovic-exhaust.com voor vacatures :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Motzypovic  :?  :shock:





Proud on the South  

DeWitte

8)  :worship-cool: Motzy for president
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Volgens mij had je die buis beter open kunnen laten :idea:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: