Trail opstapdag 2 April 2006 Landgraaf

Gestart door DeWitte, 22 februari, 2006, 09:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nieuw zoals laats al aangekondigd Stichting Motortrail Landgraaf 8) zie hier de nieuwe web-site van www.motortriallandgraaf.nl.

Wat mij zeer interresant lijkt om een kijkje te gaan nemen en daadwerkelijk op te stappen op een Trailmotor  8) de Trail-opstapdag op zondag 2 April op hun baan in Landgraaf :wink: info volgt....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"Nieuw zoals laats al aangekondigd Stichting Motortrail Landgraaf 8) zie hier de nieuwe web-site van www.motortriallandgraaf.nl.

Wat mij zeer interresant lijkt om een kijkje te gaan nemen en daadwerkelijk op te stappen op een Trailmotor  8) de Trail-opstapdag op zondag 2 April op hun baan in Landgraaf :wink: info volgt....

Doen doen doen Dwars, is absoluut een aanrader, heb zelf jaren trial gedaan,o.a in Bilstain (B) en het heeft zeer veel meerwaarde, voor een goede balans beheersing enz enz.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Karin

Onderschat het trailen niet, een paar goede getrainde beenspieren is gewenst...  :twisted:  Weet er nog alles van, maar heel erg leuk. En zoals RRH al zegt, heel goed voor de coordinatie en behendigheid.

@Nippon

Citaat van: "Karin"Onderschat het trailen niet, een paar goede getrainde beenspieren is gewenst...  :twisted:  Weet er nog alles van, maar heel erg leuk. En zoals RRH al zegt, heel goed voor de coordinatie en behendigheid.

Dat hebben vrouwen toch al van nature  :?:   :mrgreen:

WhomBom

dat is toch met zon banaan-vormige bike blokken oprijden enz. he? of is dat wat anders?... in ieder geval, dat op die blokkken enz rijden lijkt me hendig lache  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"dat is toch met zon banaan-vormige bike blokken oprijden enz. he?

Dat noemen ze Trail ja.  :wink:

Ben zelf ook wel eens met een vriend mee geweest naar Bilstain om een dagje te trailen. Is érg leuk om te doen, en idd zeer goed voor je balans zoals RRT zegt.

Karin

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Karin"Onderschat het trailen niet, een paar goede getrainde beenspieren is gewenst...  :twisted:  Weet er nog alles van, maar heel erg leuk. En zoals RRH al zegt, heel goed voor de coordinatie en behendigheid.

Dat hebben vrouwen toch al van nature  :?:   :mrgreen:

Verklaar je nader Boxer Q  :roll:

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Karin"Onderschat het trailen niet, een paar goede getrainde beenspieren is gewenst...  :twisted:  Weet er nog alles van, maar heel erg leuk. En zoals RRH al zegt, heel goed voor de coordinatie en behendigheid.

Dat hebben vrouwen toch al van nature  :?:   :mrgreen:

Verklaar je nader Boxer Q  :roll:

Karin volgens mij bedoelt Boxer dat wij getrainde beenspieren hebben van het telkens maar naar believen manlief en kinderen op hun wenken te bedienen, en zo de nodige km'tjes wandelen voor hun de kont na te dragen...anders misschien, nee dat zeg ik hier maar niet. :twisted:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Haha, daarom wil ik het juist van hem horen. Mannen denken/bedoelen het wellicht iets anders......

DeWitte

kijk dat is het grote verschil: mannen zeggen wat ze denken 8) althans de meerderheid :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Trailen lijkt me vet cool :shock:
Ik wil dat wel eens proberen, en als dat niet lukt kan ik het nog altijd proberen met de Suzuki (SJ 4x4) :mrgreen:
Citeermannen zeggen wat ze denken
En daarom zijn mannen ook zwijgzamer :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Ik weet wat TRIAL is :D , maar wat is TRAIL  :oops: ,
Of wordt hier toch het zelfde bedoeld dus TRIAL :?:  :oops:

Komt die ezel weer met domme vragen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"Ik weet wat TRIAL is :D , maar wat is TRAIL  :oops: ,
Of wordt hier toch het zelfde bedoeld dus TRIAL :?:  :oops:

Komt die ezel weer met domme vragen. :roll:

nee hoor je bent geen ezel :lol: en domme vragen bestaan niet, meer een mol die niet kijkt :mrgreen:

Klik op de link en kiek zelf  :wink: //www.motortriallandgraaf.nl.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Karin"Onderschat het trailen niet, een paar goede getrainde beenspieren is gewenst...  :twisted:  Weet er nog alles van, maar heel erg leuk. En zoals RRH al zegt, heel goed voor de coordinatie en behendigheid.

Dat hebben vrouwen toch al van nature  :?:   :mrgreen:

Verklaar je nader Boxer Q  :roll:

:roll:  enz.enz.enz. :mrgreen:

Karin

Hmmm....had Suzuki girl toch nog gelijk.