18 en 19 maart open house Harley Davidson

Gestart door Busaberke, 10 maart, 2006, 10:08:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Oproep van Harley-Davidson : Zet je schrap voor het nieuwe motorseizoen. Voor de legendarische Tourings, Roadsters en custom bikes. Maar natuurlijk ook voor de niéuwe helden.

Hou je van slank, laag en ruw? De nieuwe Night Rod VRSCD hééft het, met zijn 120 pk Revolution-motorblok, laag stuur en imposante uitlaat. Pure kracht. Op een vette 180 mm achterband. De hypercoole Street Bob voert het volledig vernieuwde Dyna-gamma aan: een gerestylede voorpartij, 6 versnellingen en nóg meer motorfun.

Ontdek deze en andere nieuwe modellen, maar ook alle nieuwe Harley-Davidson accessoires en kleding. Kom op 18 en 19 maart naar een authorized dealer. Voor de zomer écht begint. Kijk op www.harley-davidson.nl voor dealeradressen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Neu, is niet echt mijn favoriet, misschien als ik wat ouder ben, of zo :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Neu, is niet echt mijn favoriet, misschien als ik wat ouder ben, of zo :lol:

:rofl:  :laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Nou, ik kreeg van de week een uitnodiging om tussen 21 en 25 maart een Buell te komen testen.

Misschien dat ik er voor de fun eens op in ga!
Ik wil dat "gigantische koppel van 110 Nm" waar ze over opscheppen wel eens beleven!  :rofl:
Ik zal vooraf m'n boks-bitje indoen, zodat de vullingen niet uit m'n bek rammelen.  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Nou, ik kreeg van de week een uitnodiging om tussen 21 en 25 maart een Buell te komen testen.

Misschien dat ik er voor de fun eens op in ga!
Ik wil dat "gigantische koppel van 110 Nm" waar ze over opscheppen wel eens beleven! "rofl"
Ik zal vooraf m'n boks-bitje indoen, zodat de vullingen niet uit m'n bek rammelen.  :?

Die uitnodiging viel ook bij mij op de deurmat. :x  :x  :x  :x
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Bij mij ook :shock:

rijden we toevallig allemaal dat goeie merk?? :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik zou nu een hatelijke opmerking over Soepzoeki kunnen maken :? maar laat ik maar achterwege want ook Beemercoureurs hebben de uitnodiging ontvangen (ikke ook :wink: ) denk dat ze alle motoreigenaren hebben aangeschreven :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"ik zou nu een hatelijke opmerking over Soepzoeki kunnen maken :? maar laat ik maar achterwege want ook Beemercoureurs hebben de uitnodiging ontvangen (ikke ook :wink: ) denk dat ze alle motoreigenaren hebben aangeschreven :?

Hmm ik heb hem niet ontvangen.maar ik rij dan ook geen motor,maar Ducati (kon het niet laten)... Maar ik zou best eens op een buell willen testrijden....Als ik firebolt zie rijden krijg ik altijd goede zin.
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Hakinnen

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Dwars"ik zou nu een hatelijke opmerking over Soepzoeki kunnen maken :? maar laat ik maar achterwege want ook Beemercoureurs hebben de uitnodiging ontvangen (ikke ook :wink: ) denk dat ze alle motoreigenaren hebben aangeschreven :?

Hmm ik heb hem niet ontvangen.maar ik rij dan ook geen motor,maar Ducati (kon het niet laten)... Maar ik zou best eens op een buell willen testrijden....Als ik firebolt zie rijden krijg ik altijd goede zin.

ik heb 'm ook niet (yep..ook ducati)

Buels zijn best tof vind ik..qua rijwielgedeelte dan..

WhomBom

ik heb er ook geen  :?   misschien erkennen ze n gs500'je niet meer als échte suzuki  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Ik heb hem ook niet. Kreeg wel een andere uitnodiging van Suzuki.....voor de GSR600. Hij ziet er wel gaaf uit in het (mat) zwart/grijs

Motzippaldy

Ik heb hem wel gekregen en van Soes ook  :roll:
Proud on the South  

Desmo-devil

Ik heb niets gekregen, maar wel vorige zomer al op een Buell gereden.
Is beslist aan te raden maar het koppel is niet zo schokkend voor een
Ducati piloot. Ik zou er nooit een kopen omdat ik ze voor mij te klein vind.
(of ben ik te groot ?)

Joepie1958

Ik ben het gelukkig vergeten :D
Anders zat ik misschien nu nog na te shaken :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.