Motordream 26 maart 2006

Gestart door Mounty, 12 maart, 2006, 11:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ik was vanmiddag even bij Rosa motoren, die staat er morgen ook.
Hij is nu ook dealer van de Husqvarna Supermotards , die staan  morgen ook op de beurs, wellicht interessant voor Smetzke.
Ik denk dat ik wel even ga kijken maar dan wel vroeg om een uur of elf.

DeWitte

mss morgen ook ff kieke saampkes met me meadjes :wink: weet nog niet zeker.....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Morgen Moto GP kijken toch  :?
Proud on the South  

B-Witch

Heeft Mr. Suzuki ook wat te doen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Morgen Moto GP kijken toch  :?

hoe laat is dat?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Van 09 tot 15 uur ,denk ik  :wink:
Proud on the South  

B-Witch

Tis dat mijn nichtje er met een stand staat, Schepers Motoren Design...
wil ff gezellig bij haar gaan kieke :wink:


MotoGP dan maar via de video... :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik zal er zo rond 12uur zijn met Mw Dwars en die kleine dwarsligger :mrgreen: uiteraard per 2cv 8) die is gemaakt als bermparkeerallroadvoertuigcabriometparapluschakeling
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Gratis parkeren daar, dus je hoeft die eend niet in de pratsch te parkeren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Gratis parkeren daar, dus je hoeft die eend niet in de pratsch te parkeren :wink:
Oh jawel, zo dicht mogelijk bij de deur, ben nogal lui aangelegd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Iig, wij parkeren gewoon op de parkeerplaats, krijg ik geen vieze schoenen... :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Vanmorgen de regen getrotseerd en ik ben net op tijd terug voor de moto GP.
Was dus inderdaad drie keer niks die beurs.
Husqvarna supermotards zijn wel vet. En rosa motoren had een Bitubo Racer staan ( geleend), die is wel erg mooi.
In ieder geval binnen een half uur had ik alles gezien en ben ik weer vertrokken omdat het droog was buiten.
Nou ja wel weer even op de motor gezeten en een gratis Cap, en dat allemaal voor 5 eurootjes.

DeWitte

:stupid: 3x nix is nog the understatement of the year :? wat een waardeloze vertoning; zelfs de bodypaint op dat lelijke miep was nix :?
iig me dochter heeft een roze miniscooter gezien die nou op haar verlanglijstje staat. Wellicht nog het hoogtepunt :twisted:

Wel nog QuatroFrits, Suzuki-girl (and family)en Schmetzke gezien :wink: en een deel kaartjes voor MFL bij de stand van motoshop Margraten gedeponeerd 8)


edit onderstaande mail heeft de organisatie van mij net gehad :evil:
Citeergeachte organisatie,

In mijn 22 jarige "carrière" als motorrijder heb ik vandaag de meest knullige motorbeurs aller tijden bezocht. Een wansmakelijke schertsvertoning waarbij zelf de dame die beschilderd werd te lelijk was om met een tang aan te pakken. Mijn onopgeruimde garage met daarin 1 motorfiets, 1 mountainbike, damesfiets met boodschappenmandje, kinderfietsje, skelter en een ouwe piano is velen malen interessanter.

Ongehoord dat u voor de door u georganiseerde motordream vandaag in Landgraaf 5 euro per volwassene bezoeker durft te vragen als entree. Per omgaande vorder ik dan ook mijn entreegelden voor mij en mijn vrouw van € 10,- totaal terug. U treft mij in een goede bui anders zou ik zelfs de gemaakte benzinekosten opeisen. Bedrag groot € 10,- dus over te schrijven tnv. *******op rabobank nr *******.  

Met vriendelijke groet,

*****
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars":stupid: 3x nix is nog the understatement of the year :? wat een waardeloze vertoning; zelfs de bodypaint op dat lelijke miep was nix :?

:shutup:  :roll:  

Ik had nog wel zo gewaarschuwd dat het 3 keer niks was, zie mijn post.

B-Witch

Ja Karin, jij had ons gewaarschuwd, maar wij zijn dus te eigenwijs om te luisteren :lol:

enige wat de heren van ons leuk vonden waren de minibikes! :wink:
En ik heb ff staan te kwijlen bij de Suzuki GSR :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.