Motordream 26 maart 2006

Gestart door Mounty, 12 maart, 2006, 11:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

iemand hier bekend mee ? lijkt me wel leuk om naar toe te gaan..

http://www.motordream.nl/
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"iemand hier bekend mee ? lijkt me wel leuk om naar toe te gaan..

http://www.motordream.nl/

Ben ik al de hele morgen naar op zoek en jij tovert het zo naar voren.
Ik ga er wel heen als alles goed is.
ben er 2 of 3 jaar geleden geweest en was wel leuk.
Daarna altijd naar geleen ( www.motoprom.nl ) Ook wel leuk, deze is dit jaar op 23 april.
Ook hier ga ik weer heen. (heb toch niks beters te doen :roll: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

kan alleen op de site entreeprijzen niet vinden?? :? kijk ik niet goed? iig inderdaad ook ff gaan kieke :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

mischien saampjes gaan ??
( ik neem wel geen verantwoording voor schades etc..) :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "Dwars"kan alleen op de site entreeprijzen niet vinden?? :? kijk ik niet goed? iig inderdaad ook ff gaan kieke :wink:

:stupid:

ik vrees wel dat het weer zo'n 2x-nix beurs is als in Geleen ............  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

och ja als we niet gaat kieken weten we dat niet he? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Ik ga niet ..

niet met een stand en ook niet als bezoeker

ik vindt dat je nogal doodgegooid wordt met de beurzen waarbij vooral de lokale kleine beurzen imo vaak de moeite niet waard zijn.
Ik vindt het bovendien vaak onzin dat je als bezoeker entree moet betalen om de voorraad gebruikte motoren van een dealer te mogen aanschouwen.

Voor mij is er maar één beurs en dat is de jaarlijkse grote in Utrecht.
ook daar wordt entree geheven maar dan krijg je als bezoeker wel waar voor je geld en als betalende standhouder voldoende volk op je stand.

motoprom in geleen imo eigenlijk het zelfde verhaal. ben er een aantal jaren al eens binnengelopen maar het kan me niet bekoren.  heb het op 5 min wel weer gezien.  Hoewel het toch wel enige bezoekers uit de regio trekt en het voor mij wellicht interesant zou zijn om er met een stand wat regio aandacht te zoeken twijfel ik toch of ik uberhaupt wel zin heb om er te staan tussen de standjes met "gebruikte motoren / chopperkleding en coole zonnebrillen" (bedoel da nie verkeerd he..ieder het zijne)

:wink:

B-Witch

Ach om een zondagmiddag om te krijgen, vind ik zo'n beurzen wel leuk.
ipv op de bank te hangen of bij de schoonouders op bezoek te gaan. :wink:
De kids vinden het ook wel leuk, zo krijgen ze meestal naderhand hun portie MC Donalds weer binnen  :lol:

Gewoon als timekiller dus. :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

G.WINGER

Citaat van: "Dwars"kan alleen op de site entreeprijzen niet vinden?? :? kijk ik niet goed? iig inderdaad ook ff gaan kieke :wink:

intree prijzen staan op de site onder link info €5,- per pers en kids onder de 12 gratis. ga misschien ook even kijken als ik niks beter te doen heeft

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Ach om een zondagmiddag om te krijgen, vind ik zo'n beurzen wel leuk.
ipv op de bank te hangen of bij de schoonouders op bezoek te gaan. :wink:
De kids vinden het ook wel leuk, zo krijgen ze meestal naderhand hun portie MC Donalds weer binnen  :lol:

Gewoon als timekiller dus. :lol:

Dit bedoel ik nou precies.

Veel kijke en nie kope. (of een kleinigheidje)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Ach je moet dit gewoon als meeting beschouwen. Naar toe gaan, enkele andere eensgezinden/bekenden ontmoeten, beetje ouwehoeren, vette hap(pen) naar binnen en daarna nog een stukje toeren. Gewoon voor de gezelligheid.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: "SuzukiLimburg"Ach je moet dit gewoon als meeting beschouwen. Naar toe gaan, enkele andere eensgezinden/bekenden ontmoeten, beetje ouwehoeren, vette hap(pen) naar binnen en daarna nog een stukje toeren. Gewoon voor de gezelligheid.

zoiets ja..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ik ben er wel eens geweest
Mijn vrouw heeft er zelfs al eens een modeshow  voor georganiseerd.
(motorkleding van Damen en lingerie)
Stelt idd niet zoveel voor, maar als we met een groep gaan is het natuurlijk altijd wel leuk.

Herr Tod

Zetten we Dwars op de catwalk... laat me denken aan een bekend liedje van Right Said Fred :rofl: :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009