hoe lang doe jij met een set??

Gestart door WhomBom, 16 maart, 2006, 00:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Je bedoelt dat Manneke die iedere dag een andere Avatar heeft :?:  :evil:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

@Nippon

Het zal jullie niet verbazen dat ook ik boven de 10.000km zit met 'n setje  :angel:










en nee ik "step" niet mee bij het optrekken :mrgreen:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "BoxerQ"Het zal jullie niet verbazen dat ook ik boven de 10.000km zit met 'n setje  :angel:


Nee.. :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Wie langer als 10k met een band doet zou gebanned moeten worden  :!:
complete kwatsch natuurlijk: :?  Je bent toch geen mindere motorrijder als je lang met een setje banden doet; de Motorreizen die een Boxer Q bijv. maakt, doet sommigen die alleen wat gummen op een kartcircuit met een opgevoerde brommer echt wel verbleken :twisted:

Iedereen z'n meug toch?  :wink:  ken een Sjoppertrijder die z'n HD alleen inzet met mooi weer omdat ie er hard voor moet werken en er dus vooral lang plezier van wil hebben door af en toe met moeders achterop een ritje te doen om de kerk heen. En dat al 20 jaar lang  :worship-cool: Kan ik alleen maar me petje voor af doen 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

lange

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"Wie langer als 10k met een band doet zou gebanned moeten worden  :!:
complete kwatsch natuurlijk: :?  Je bent toch geen mindere motorrijder als je lang met een setje banden doet; de Motorreizen die een Boxer Q bijv. maakt, doet sommigen die alleen wat gummen op een kartcircuit met een opgevoerde brommer echt wel verbleken :twisted:

Iedereen z'n meug toch?  :wink:  ken een Sjoppertrijder die z'n HD alleen inzet met mooi weer omdat ie er hard voor moet werken en er dus vooral lang plezier van wil hebben door af en toe met moeders achterop een ritje te doen om de kerk heen. En dat al 20 jaar lang  :worship-cool: Kan ik alleen maar me petje voor af doen 8)

Daar heb je helemaal gelijk in, eidereen rijdt op z,n eigen mannier. :wink:  Als je maar plezier hebt met het rijden op je motor.
prilia rijder

Hou het rubber onder

Busaberke

Bridgestone BT 56 zo'n 4000Km (achter)

Ben benieuwd hoe die Pirelli Diablo's zich gaan houden die er nu onder liggen.
Het lijkt er op dat ze wat langer zullen meegaan.  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Bridgestone BT-090 achter: iets minder dan 1700 km  :shock:  voor geen idee, die had ik kapot gereden bij iets minder dan 1700 km :roll:

waren voor de rest heerlijke bandjes... maar echt veel en veel te snel weg, daarom nu, pilot activ.  Tot nu toe ben ik wel tevreden over de michelinnekes, natuurlijk bij droog weer lang niet zoveel grip als de BT´s, maar toch wel genoeg, en ze zijn best goed in de regen, nu nog kijken hoe lang ze mee gaan....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Ligt compleet aan de band die je erop hebt liggen. Heb ik er een zachte sportband op liggen dan zit ik rond de 6.000 km en met een compoundband zoals de BT020 rijd ik met gemak het dubbele  :wink:

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"Ligt compleet aan de band die je erop hebt liggen. Heb ik er een zachte sportband op liggen dan zit ik rond de 6.000 km en met een compoundband zoals de BT020 rijd ik met gemak het dubbele  :wink:


Zie je Motzy dat motorrijden toch goedkoop kan zijn  :banghead4rv:
Proud on the South  

WhomBom

effe vraagje tussendoor.... wat is de gemiddelde levensduur van SC1's?
en van SC2's?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

als het goed is even lang.......

maar dat is dan bij circuitgebruik, goede veringsafstelling en juiste temperatuur / asfaltsoort voor die band ;)
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober