hoe lang doe jij met een set??

Gestart door WhomBom, 16 maart, 2006, 00:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

Ik was eens wat rond aan het neuzen in het banden topic, en toen zag ik dat er hier zijn die over de 10.000 km met een setje banden doen  :shock:  
Terwijl bij mijn (ook nog eens 25 kW  :shock: ) fietske de bandjes bij n 6000 km toch écht kaal waren, bij 7000 km kwam het canvas al uit de achterband kijken en heb ik mn trouwe bandje maar eraf gegooid, ondertussen zat de voorband ook al over zijn profiel indicatie dingetjes heen, wat ik toch raar vind, een voorband hoort toch niet zo hard te slijten?

Maar goed, bij deze effe een pol, om te kijken wat nou een "normale" levensduur voor een band is, dus vul maar in! (als je iets raars hebt, bijv een voorband op 3 achterbanden oid, dan pak maar een gemiddelde  :wink: )
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gieskes

Met de Twin net over de 3500 km, voorband is ook aan vervanging toe.

Het laatste setje waren BT-10's, ik ga nu eens een setje MPP's proberen, die zouden toch wat langer meegaan, mss 4000 km???

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

ik zit altijd tussen de 3500-4000 km: ben verslaafd aan de Annakee van Michelin :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Over appels en peren gesproken zeg.....

wat wil je nu uit die poll aflezen? Dat iemand met een 180 pk literkanon en SC's minder dan 1000 en een 25kw met michelin macbeton 12000 haalt?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"Over appels en peren gesproken zeg.....

wat wil je nu uit die poll aflezen? Dat iemand met een 180 pk literkanon en SC's minder dan 1000 en een 25kw met michelin macbeton 12000 haalt?

Wat maakt dat nou uit? het is toch geen exacte wetenschap die we hier bedrijven :? gewoon een weetje :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Schmetzke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Pirelli Diablo  <3000km :cry:

Al eens de MPP geprobeerd?  :D

The Dominator

met avons +13000km achterband, nu MPP HPX gemonteerd eens benieuwd wat dat gaat geven........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Pirelli Diablo  <3000km :cry:

Al eens de MPP geprobeerd?  :D

Dat ben ik zeker ook aan het overwegen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Motzippaldy

MPP<3000
M1<2500
BT010/012SS  :?:  (tuK banden in vergelijking met bovenstaande banden)
Proud on the South  

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


lange

Met BT014, 5000km Was met de Fireblade. Met de Tuono weet ik het nog niet. Heb vandaag mijn nieuwe banden uit spanje gekregen.

Weet iemand een adres waar ik ze kan leten monteren.
prilia rijder

Hou het rubber onder

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ben ik ook geweest met mn spaanse rubbertjes, zijn wel ok daar, en niet te duur  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

lange

:thumbsup: Ga morgen gelijk bellen voor een afspraak.
prilia rijder

Hou het rubber onder