Hoofdmenu

Zondagmiddag 19 maart

Gestart door Rookie, 18 maart, 2006, 19:18:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rookie

Ik ga morgenmiddag mijn eerste rondje van het jaar rijden. :oops:  Nog iemand zin om mee te gaan? Ik dacht zo rond 13.00 of 14.00 uur.

Herr Tod

Onder voorbehoud. Waar kan ik je dan vinden?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Hehe....het wordt tijd dat ik mijn accu weer een oplaad en inbouw. Maar voor morgen red ik dat niet  :wink:

Mounty

als ik ut red...ga eerst ff wandelen met de dames...s'middags wel in voor een ritje..noem maar es plaats tijd en route..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

MSs, weet ook nu nog niet :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Ik zal om 14.00 in Wittem op de parkeerplaats zijn. Daar wacht ik wel ff of iemand mee rijdt. Lekker een rondje mergeland maken.

Rookie

Oh ja, ovb dat de prul start na 4 maanden.

DeWitte

iig mooie tijd en plaats 8) ovb ga ik wel mee :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zou graag meegegaan zijn, maar helaas.
De "Baas" is gaan klussen :shock:
En ik kan dus niet weg, moet bij de kids blijven...
Next time better :!: :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

wel mooi dat jouw "baas" meedenkt :twisted: hoeven wij tenminsten niet op elke hoek te wachten :rofl:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


Herr Tod

Joa... was leuk koetsjen... als er geen auto of goedweerrijder voor ons zat :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Karin"Dwars, gedraag je!  :guns:

ut woar mer een grepke :wink: me waal ff leuk gekoetscht mit Rookie en Herr Tod :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

Citaat van: "Rookie"Ik ga morgenmiddag mijn eerste rondje van het jaar rijden. :oops:  

ahum ..... 8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Schmetzke

Niemand iets meegekregen van de laser-controle inclusief politiefuik bij Holset?
Ze stonden (vanmiddag rond een uur of half 3) te controleren in het "dalletje" achter Holset richting Vijlen...

De hufters  :evil: