Hoofdmenu

bmw modificatie

Gestart door @Nippon, 01 april, 2006, 12:34:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

DUITSLAND: MODIFICATIE OP BMW R- EN K-MODELLEN
31-03-2006 - Afgelopen zomer brak in Duitsland een zekere mate van hetze los rond BMW. Tijdens rijvaardigheidsoefeningen waarbij in zeer korte tijd tal van harde remmingen werden beoefend, bleek het ABS te blokkeren. Onder nogal extreme omstandigheden dus. Toch heeft BMW ingegrepen door vanaf nu seriematig een technische modificatie door te voeren op nog te bouwen R- en K-modellen met het Can-Bus systeem. In Duitsland worden ook reeds verkochte, R- en K-modellen van deze modificatie voorzien. Hoogstwaarschijnlijk zal dat gebeuren als de motor voor een beurt bij de dealer wordt afgeleverd. De modificatie bestaat eruit dat een banjobout in het hydraulisch systeem wordt geplaatst, dat overmatige drukopbouw moet tegengaan. Remverhoudingen en –gevoel worden door de voorziening niet nadelig beïnvloed.

De modificatie heeft tot doel kwaliteitsverbetering. Het is dan ook geen veiligheidsmaatregel. Het afgelopen jaar zijn bij BMW geen nieuwe gevallen van plotseling blokkerende ABS systemen gemeld.


Bron: Nieuwsbrief Tourenfahrer 31/03/06



stja...... :!:   zo'n dure techniek  :oops:


en dan zo'n simpele oplossing :idea:  'n bout van € 5.50  :twisted:

Hakinnen

ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...ik zeg het niet...,............................


:roll:  :roll:  :roll:

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :wink:  :wink:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away