Jule's Run Hulpvraag

Gestart door Desmo-devil, 01 april, 2006, 15:40:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Beste mede MFL gebruikers, van een  vriend van de HDC BIG (Harley Davidson Club Bunde Itteren Geulle ) ontving ik onderstaande mail met het verzoek deze zo veel mogelijk door te sturen. Bij deze dus.
Misschien kunnen we ook meerijden  ?

Bij deze wil ik graag jullie aandacht vragen voor het volgende

Ik ben Maurice Geijen "oet Mestreech" ,velen van jullie kennen mij onder de bijnaam "De sjeng" en voormalig lid van H-Dc Revival limburg en huidig lid van de Hill-climbers uit klimmen.

Een goede vriend van mij, jules genaamd, nu 63 jaar, een altijd actief persoon en lift monteur van beroep. Motorfanaat in hart en nieren, werd drie jaar geleden getroffen door een aantal CVA's (in de volksmond beroerte). En werd hierdoor geheel afhankelijk van anderen.

Hij belande hierdoor in een verpleeghuis in Rijckholt(tussen Eijsden en Maastricht). Het dubbele is: In dit verpleeghuis in Rijckholt heeft hij ook altijd het onderhoud van de liften gedaan.
De CVA's hielden voor hem in dat; hij geheel met de verzorging geholpen moet worden. Lopen is moeilijker geworden, en hij kan zich alleen nog onder begeleiding verplaatsen. Hierbij heeft hij ook nog eens een afasie, wat betekend dat hij zich niet kan uiten, de enige vorm van communicatie voor hem bestaat uit; ja of nee knikken of wijzen.


Voor  Jules, voorheen  een altijd vrolijk en humoristisch persoon, moet dit verschrikkelijk zijn, alleen kan hij ons nu niet meer vertellen.(schrijven/typen ook niet mogelijk)
Als mede Biker heb ik mij altijd zijn lot aangetrokken, als ik met mijn motor naar hem toeging, zag je zijn gezicht veranderen, en kon je weer eens vreugde aflezen.

Rijden is voor hem niet meer mogelijk, maar als hij weleens op mijn motor zat, en hij eens gas kon geven, kon je voor heel even de oude Juul weer zien.
Om deze rede heb ik het idee gekregen om Juul nog een keer te laten rijden, in een zijspan wel te verstaan.
Graag zou ik willen dat hij begeleid zou worden door een zo groot mogelijke colonne van motoren, en hem zo een onvergetelijke dag te bezorgen.

Hierbij wil ik dan ook een beroep doen op jullie medeleven!
Rijdt mee!!  De 25e Juni!!
We verzamelen voor Mc Donalds, geusselt, en rijden gezamelijk om 13.00u naar rijckholt. Waar we Jules ophalen.
het ritje door het limburgse heuvelland zal ongeveer een uur duren, afhankelijk van omstandigheden(o.a weer).
als afsluiting willen we de rit eindigen bij cafe Rijckholt met een hapje en drankje.
Be there!!

Joepie1958

Da's een mooi initiatief, zal tzt op de kalender kijken :D
edit: ik heb even in de agenda gekeken, hebben we die dag al DE gehandicaptenrit van 4X4 limburg :shock:
http://www.4x4limburg.nl/
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Da's een mooi initiatief, zal tzt op de kalender kijken :D
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#3
gone
God Forgives, I Don't

B-Witch

Geweldig om te zien hoe Jules geniet, je ziet gewoon aan zijn blik dat ie het fantastisch vind, top aktie :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Geweldig om te zien hoe Jules geniet, je ziet gewoon aan zijn blik dat ie het fantastisch vind, top aktie :thumbsup:

8) Helemaal mee eens. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.